Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Při návštěvě mé dcery jsem si zajela nakoupit do Kauflandu v Příbrami.Zakoupila jsem si hovězí klobásu. Při příchodu domů a rozbalení jsem zjistila,že je očividně zkažená. Zavolala jsem na zákaznickou bezplatnou linku.I dcera mě potvrdila,že ji bylo nedávno prodán prošlý salám,který byl mazlavý a tlačenka nevalné chuti.Hodně se to tam zhoršilo. Já pocházím z Českokrumlovska a tam se člověk nemusí bát nakupovat,ale tohle je ostuda a přímo drzost,že dokážou prodavačky tohle vůbec prodávat. J.Paulová
Hovězí klobása
Klobásu jsem po telefonátu na bezplatnou zákaznickou linku vyhodila,nedala jsem to ani psovi,datum nákupu myslím 5.9 2016.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Spotřebitelka může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s
Na Kaufland Příbram jsem již zanevřela,nechci skončit na infekčním oddělení.A aby se neudělalo špatně někomu jinému,zasílám podnět na příslušný orgán k důkladné kontrole.Normální tohle není a je tam něco špatně,nebo jsou prodavačky nucené toto prodávat? J.Paulová
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.