Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#12328Plesnivá hovězí klobása

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2016, před 8 lety

Jaroslava Paulová

Znění stížnosti

Při návštěvě mé dcery jsem si zajela nakoupit do Kauflandu v Příbrami.Zakoupila jsem si hovězí klobásu. Při příchodu domů a rozbalení jsem zjistila,že je očividně zkažená. Zavolala jsem na zákaznickou bezplatnou linku.I dcera mě potvrdila,že ji bylo nedávno prodán prošlý salám,který byl mazlavý a tlačenka nevalné chuti.Hodně se to tam zhoršilo. Já pocházím z Českokrumlovska a tam se člověk nemusí bát nakupovat,ale tohle je ostuda a přímo drzost,že dokážou prodavačky tohle vůbec prodávat. J.Paulová


Produkt

Hovězí klobása


Požadované řešení

Klobásu jsem po telefonátu na bezplatnou zákaznickou linku vyhodila,nedala jsem to ani psovi,datum nákupu myslím 5.9 2016.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2016 11:20, před 8 lety

Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Spotřebitelka může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2016 12:46, před 8 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.9.2016 06:33, před 8 lety


Jaroslava Paulová

Na Kaufland Příbram jsem již zanevřela,nechci skončit na infekčním oddělení.A aby se neudělalo špatně někomu jinému,zasílám podnět na příslušný orgán k důkladné kontrole.Normální tohle není a je tam něco špatně,nebo jsou prodavačky nucené toto prodávat? J.Paulová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 12:30, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.