Společnost


CENTROPOL ENERGY, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12334Nepravdivé údaje ohledně zadání smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2016, před 8 lety

Skokanová Milena

Znění stížnosti

Dopisem z 19.8.2016 jsem byla Centropolem upozorněna, že změna dodavatele k 1.9.2016, o kterou jsem žádala přes akci časopisu DTest, je podmíněna sankcí, protože smlouvu mám uzavřenou na dobu určitou a ta ještě neuplynula. Od té doby se snažím s Centropolem vykorespondovat znění smlouvy mailem i telefonicky, ale dodnes se toto nezdařilo. Mám právo odstoupit od smlouvy bez sankcí, když chování Centropolu ohledně znění smlouvy je zavádějící a údaje, které mi zaslali jsou neúplné a matoucí? Děkuji za odpověď, Skokanová.


Produkt

buď žádné nebo nepravdivé a neúplné informace


Požadované řešení

Požadované odstoupení od smlouvy bez sankcí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2016 07:36, před 8 lety

Společnost je na žádost spotřebitelky povinna spotřebitelce sdělit informace o době trvání smlouvy. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který jí může Energetický regulační úřad udělit pokutu. Pokud společnost spotřebitelce zaslala zavádějící nebo nepravdivé informace, jde to k její tíži. Vypověděla-li spotřebitelka smlouvu v souladu se zaslanými informacemi, nemůže společnost s výpovědí spojovat žádné sankční poplatky.

Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4855/dtest-vyuzijte-pravo-na-pravdive-a-uplne-udaje-pri-zmene-dodavatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 08:25, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.