Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:72
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#12335Chybně opravená obuv

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2016, před 8 lety

Petr Pupík

Znění stížnosti

Hezký den, v obchodě jsem zakopupil trekovou obuv. Bohužel po půl roce používání se vypáral šev. Zboží jsem proto reklamoval. Reklamace byla po měsíci uznána a zboží bylo opraveno. Nicméně při přebírání zboží na zpět jsem si všiml, že zboží je sešito chybně a to tak, že by spravený šev při nošení tlačil do nohy, což u bot využívaných při vysokohorské turistice je velmi nepraktické a tyto boty by nebylo možné nosit. Zboží jsem tedy nepřevzal a nyní po měsíci jsem se byl zeptat, jak to vypadá s reklamací opravy. Bylo mi řečeno, že zde není žádná lhůta a že se časem společnost ozve. Pokud by tak neučinili třeba do 3 měsíců, mám se zastavit. Toto jednání mi přijde velmi zvláštní, boty již dva měsíce nemohu využívat a nevím, zda si koupit nové, či tyto budou spraveny.


Produkt

Merell obuv, velikost 10, barva hnědá, J155078C


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2016 22:20, před 8 lety

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace (opravovaný šev boty stále neodpovídá vlastnostem, které věc měla při jejím převzetí) a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně. Nebyla-li vada odstraněna ani ve zbytku 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace, vznikl spotřebiteli nárok na odstoupení od kupní smlouvy, neboť reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Vzor pro odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 13:28, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.