Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.5.2016 jsem zakoupila v uvedeném hotelu pobyt pro 4 lidi na 4 noci za částku 3838 Kč.Dnešní den jsem kontaktovala hotel s tím že objednám termín pobytu.Ke svému zděšení jsem zjistila že hotel zkrachoval,je zavřený a nechci ani předjímat, jaký to bude mít ve finále pro mne dopad.Zda vůbec ještě dostanu své peníze zpět a navíc velké zklamání z faktu,co všechno je v naší zemi možné.Jsem v důchodu a částka jež jsem zaplatila pro mne není vůbec zanedbatelná.Netuším jaké další kroky mám podniknout,nejspíš se zítra obrátím na služebnu policie.
Pochopitelně vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka zakoupila pobyt v uvedeném hotelu prostřednictvím slevového portálu slevyzhor.cz, upozorňujeme, že tento slevový portál byl zablokován na žádost Policie ČR pro důvodné podezření z podvodného jednání. Pokud spotřebitelka zakoupila vouchery, za které jí nebylo poskytnuto plnění, je třeba se obrátit na nejbližší oddělení Policie ČR, kde bude věc zadokumentována.
Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.