Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po loňském zakoupení 3 x voucherů, jsme se rozhodli , že je využijeme . Po zadání názvu společnosti nám ,ale vyběhly stížnosti
na jak na služby, tak i na prostory, které jsou prezentovány jako
luxusní . Vzhledem k tomu , že jsem dala dva jako dárek, nechtěla jsem, aby tak obdarovaní šli a byli zklamáni . Vypravila jsme se
tedy na prohlídku saunového centra s kamarádkou, abych měla svědka.
Slečna co nás prováděla byla milá a ochotná a sama říkala, že o nedostatcích ví ,ale ona za to nemůže . Hned při vstupu do šaten bylo jasné, že recenze nelhaly . Na zemi voda , v části šaten natažené prostěradlo, aby asi nebylo vidět co se tam skrývá . Odpočívárna je spíše jako hala, kde je řada dřevěných lehátek pod kterými by zašlá špína , na nich nebyly ani žádné potahy , takže ležíte přímo na prknech . Sprchy také plné vody na zemi, která vytékala až do prostoru odpočívárny . Byla jsem ráda , že jsem tam šla , a že obdarovaným pošlu na účet peníze a já se pokusím vouchery vyreklamovat . Včera jsou s podivem koukala , jak se stále vouchery nabízení k prodeji .
Je to opravdu ostuda a divím se, že se Kouzelný děda ještě nebyl podívat co prodávají :(((((((
Nabízené služby a prostory neodpovídají nabízenému
Vrácené finančních prostředků
|
Tweet |
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Emailová adresa k doručení žádostí a podnětů platná pro hygienickou stanici Praha: podatelna@hygpraha.cz
Saunové centrum je povinno dodržovat provozní řád přírodního koupaliště a umělého koupaliště (plavecký bazén, koupelový bazén, bazén pro kojence a batolata, brouzdaliště) a sauny dle § 6c odst. 1 písm. f) zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, ve znění pozdějších předpisů.
Popsané jednání společnosti by mohlo naplňovat skutkovou podstatu správní deliktu klamavá konání uvedeného v § 5 zákona o ochraně spotřebitele: " Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil."
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:
"Situace se vyřešila k mé spokojenosti. Saunový svět mi vrátil peníze. Děkuji Vám a přeji pěkný den."
Jelikož se spor podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost uzavíráme.