Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:110
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12343Vodič nevydává jízdenky cudzincom a účtuje vyššie ceny jazdného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2016, před 8 lety

Marek Hojsik

Znění stížnosti

Tento týždeň sme boli na dovolenke v Českom švýcarsku a v autobusoch BusLine sme si všimli, že niektorí šoféri nemeckým turistom nevydávajú jízdenky. Navyše, keď od nemeckých príjmajú platbu v eurách, účtujú im výrazne vyššie ceny - nemeckí turisti nemôžu zistiť, aká je skutočná cena, keďže nedostanú jízdenku.
Napríklad za trasu z Hřensko-Pravčická Brána do Hřenska-Střed vyberal šofér od Nemcov 1EUR na osobu - čo je viac ako dvojnásobok skutočnej ceny.
Máme poznačené konkrétne autobusy, kde sme takéto chovanie vodičov zaznamenali. Ale nechceme ublížiť niekoľkým konkrétnym ľuďom, keďže zjavne ide o rozšírený jav.


Produkt

BusLine, České Švýcarsko


Požadované řešení

Spoločnosť by to mohla riešiť vlastnými kontrolami alebo umiestnením viditeľných upozornení v Nemčine, že vodič musí vydať jízdenku a aké sú ceny v eurách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2016 09:46, před 8 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování vnitřních předpisů společnosti je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která zajisté bude mít zájem na přijetí účinných opatření k nápravě k zamezení krácení tržeb společnosti, rovněž i na náležité kvalitě služeb, neboť cestující se při uvedeném porušování povinností řidiče nemají při případné přepravní kontrole čím prokázat a platí zbytečně pokutu, i když už řidiči zaplatili. Cestující proto oprávněně musí na toto porušení povinností řidiče upozornit dopravce. Nevydání jízdenek řidičem představuje porušení pracovní kázně a dopravce bude řešit situaci v rámci pracovněprávních předpisů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 13:29, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.