Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12344Nevydání jízdního dokladu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2016, před 8 lety

Nikola Umlaufova

Znění stížnosti

Dne 15.9.2016, na trase Žatec autobusové nádraží - Velká Černoc, linka 742, mi řidič autobusu nevydal na zastávce Žatec Svatopluka Čecha po zaplacení jízdného jízdní doklad se slovy, že ho nepotřebuji. Doufám, že toto chování nezůstane bez povšimnutí.


Požadované řešení

Přezkoumání a případná dutka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2016 09:43, před 8 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování vnitřních předpisů společnosti je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která zajisté bude mít zájem na přijetí účinných opatření k nápravě k zamezení krácení tržeb společnosti, rovněž i na náležité kvalitě služeb, neboť cestující se při uvedeném porušování povinností řidiče nemají při případné přepravní kontrole čím prokázat a platí zbytečně pokutu, i když už řidiči zaplatili. Cestující proto oprávněně musí na toto porušení povinností řidiče upozornit dopravce. Nevydání jízdenek řidičem představuje porušení pracovní kázně a dopravce bude řešit situaci v rámci pracovněprávních předpisů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 08:28, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.