Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
23.3.2013 jsem synovi zakoupila volnočasou obuv, která se po necelých 6. měsících, reklamace 23.9.2013, rozlepila na boční a přední straně obuvi, po vyřízení reklamace mi bylo sděleno v reklamačním protokolu toto: "LB prasklá podešev,odtržení v přední části - je zřejmé, že se jedná o poškození mechanického charakteru" další důvod je že jsem nepoužila impregnaci, kterou jsem opravdu POUŽILA, poslední důvod neuznání je že jsem obuv nepřinesla ihned po zjištění závady, nadále jsem ji používala - obuv jsem ihned po zjištění dala k reklamaci. Po tomto stanovisku jsem zboží nepřijala a reklamovala jsem ho znovu a opět nebyla reklamace uznána děkuji Vám za Vaš čas a pomoc.
obuv Adidas Q20 788 UK 26
Předpokládám, že oprava obuvi nelze a proto žádám vrácení peněz.
|
Tweet |
Jestliže se vada projevila během 6 měsíců od zakoupení, může spotřebitel uplatňovat rozpor s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak podle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. To znamená, že prodávající musí dokázat, že se daná vada na věci nevyskytovala již při převzetí. V případě, že prodávající nebude schopen tuto skutečnost prokázat, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 616 odst. 3 občanského zákoníku.
Společnost HM SPORT. CZ,s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.