Společnost


Josef Korecký

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12352Nedodržení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2016, před 8 lety

Dana Černíková

Znění stížnosti

Dílo dle smlouvy bylo započato 18.10.2015 zhotoveno max.do 15dnů.Dílo bylo doplaceno 12.11.2015.Ve smlouvě v případě prodlení zaviněného stranou zhotovitele má objednavatel nárok na penále ve výši 5% z ceny díla za každý započatý den.Také byla porušena smlouva,že objednavatel má právo výběru materiálu ,což se nestalo.Při stavebních pracích se mi ztratila společenská hra Dooble v hodnotě 499Kč/finančně se podílela OPSHK pro děti do FNHK/zbyl poze obal.Na ostatní zmizelé nemám doklady.obešla jsem mnoho institucí nikdo mi neporadil,pouze,že ona firma v červnu 2015 zanikla a tato firma je vedená na otce p Koreckého.Žádné dovolání.Nic se nestalo.Nemám finanční obnost na soudní jednání,jsem sama po implantaci reverzní TEP ramene,takže dlouhodobá PN.Nevím, kde se p Korecký nachází pouze číslo telefonu.Nevím,zda mám ještě nějakou šanci..


Produkt

p Korecký nedodal všechny účtenky o zakoupení stavebního i ostatního materiálu


Požadované řešení

Chtěla bych vyjádření zda mám ještě nějakou šanci na penále ze strany zhotovitele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2016 08:11, před 8 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo. Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána.

Byla-li během provádění díla způsobena spotřebitelce škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitelka tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla, (nejpozději do dvou let, jedná-li se o skrytou vadu). Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitelka dva roky od převzetí věci k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitelka právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může požadovat dodání nové věci. Pokud ani to není možné, může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitelka právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Mezi takové náklady patří i výdaje za demontáž a montáž věci.

Pokud zhotovitel ukončil živnostenské podnikání, ale jeho závazky převzal jiný subjekt, je nutné se obrátit se svými nároky na tento subjekt (dle popisu stížnosti zřejmě na otce podnikatele). Nebude-li spotřebitelka úspěšná, má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Řízení je zahájeno na návrh (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz) a je zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 14:02, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.