Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem sluchátka "PlayStation - Wireless Stereo Headset 2.0"
CECHYA-0083 dne: 2.3.2016. Dne 6.9.2016 jsem sluchátka reklamoval protože byly popraskaná pravděpodobně vada materiálu či únava. Dle vyjádřeni které jsem obdržel: mechanicky poškozeny hlavový most (pravděpodobně nadměrné roztahováni sluchátek) porušení záručních podmínek. Reklamace byla zamítnuta dne: 14.9.2016. S nadměrným roztahováním nesouhlasím (používal jsme je jako každý jiný uživatel). 1. V bezpečnostní příručce není nic psáno o tom jak se mají nasazovat sluchátka. 2. Nejsou tam psané rozměry hlavy na kterou se to má používat. Sluchátka "Pro náruživé hráče i posluchače" dle výrobce. 3.záruční podmínky jsem k tomu neobdržel při nákupu zboží. 4. Také jsem nenašel na internetu záruční podmínky výrobku. 5. Na základě fotografii které byly poslány do Belgie od autorizovaného servisu nebyla uznána reklamace. Co Jsem pro to udělal? Reklamoval v obchode kde jsem je koupil.Poté co jsem je obdržel na z5 tak jsme dostal vyjádření. Bylo mi doporučeno kontaktovat servisní centrum. Ti mě poslaly z5 na Planeo elektro.
PlayStation - Wireless Stereo Headset 2.0, CECHYA-0083, ID:14858300
Vrácení peněz, protože jsem přestal mít důvěru v toto zařízeni hlavně kvuli tomu jakým způsobem reklamace probíhá. Když mam zařízeni 1/4 záruční doby
(6mesicu-4dny ze dvouleté záruční doby).
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.