Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Promiňte, ale dnes jsem dostala upomínku na 188.-Kč , ale nevím proč.Nic jsem si neobjednala , nic jsem neobdržela a navíc jsem pár dní z nemocnice doma. Navíc jsem obdržela dopis, který asi dost dlouho bloudil, protože adresa je špatná. Bydlím Vratislavova 4/27 a né Vratislavova 27/14.
Tudíž prosím , nic mně neposílejte, nic nechci . Byla jsem 2 měsíce v nemocnici a jsem ráda , že jsem relativně v pohodě. Je mně 74 let a na takové lecrace , věřte , že nemám.
Děkuji Sovíčková
nemám ani zdání o co se jedná
Nevím , jak to vyřešíte , ale nemám ani za co platit , nebo cokoli vrátit,
jen si myslím , že si ze mně někdo udělal legraci a pokud ano , tak je to velice špatný vtip.
Sovíčková
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebitelce kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebitelce nebyla doručena žádná zásilka, a proto není povinna částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i doručení zboží spotřebiteli. Pokud by bylo však dodáno nevyžádané zboží (bez objednávky spotřebitele, smlouva může být platně uzavřena i po telefonu), spotřebitelka nemusí nic platit, ani zboží vracet.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitelka nemohla být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:
"Vše je již vyřízeno."
Jelikož se spor podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost uzavíráme.