Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12359Nevím o co se jedná, přišla mně upomínka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2016, před 8 lety

Božena Sovíčková

Znění stížnosti

Promiňte, ale dnes jsem dostala upomínku na 188.-Kč , ale nevím proč.Nic jsem si neobjednala , nic jsem neobdržela a navíc jsem pár dní z nemocnice doma. Navíc jsem obdržela dopis, který asi dost dlouho bloudil, protože adresa je špatná. Bydlím Vratislavova 4/27 a né Vratislavova 27/14.
Tudíž prosím , nic mně neposílejte, nic nechci . Byla jsem 2 měsíce v nemocnici a jsem ráda , že jsem relativně v pohodě. Je mně 74 let a na takové lecrace , věřte , že nemám.
Děkuji Sovíčková


Produkt

nemám ani zdání o co se jedná


Požadované řešení

Nevím , jak to vyřešíte , ale nemám ani za co platit , nebo cokoli vrátit,
jen si myslím , že si ze mně někdo udělal legraci a pokud ano , tak je to velice špatný vtip.
Sovíčková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2016 11:13, před 8 lety

Doporučujeme spotřebitelce kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebitelce nebyla doručena žádná zásilka, a proto není povinna částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i doručení zboží spotřebiteli. Pokud by bylo však dodáno nevyžádané zboží (bez objednávky spotřebitele, smlouva může být platně uzavřena i po telefonu), spotřebitelka nemusí nic platit, ani zboží vracet.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitelka nemohla být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 08:30, před 8 lety

Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:

"Vše je již vyřízeno."

Jelikož se spor podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.