Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V servisu mi v březnu letošního roku opravovali vůz po dopravní nehodě. Tento autoservis byl podmíněn smlouvou se Servisní pojišťovnou a vzhledem k tomu, že je v okolí Prahy jediným smluvním partnerem pojišťovny, byla jsem nucená dát auto opravit tam.
Součástí opravy byla i výměna předního nárazníku. Došlo k výměně celého dílu, ale bohužel lakování bylo provedeno špatně. V srpnu jsem zjistila, že se lak na několika místech odfoukl a loupe se.
Poslala jsem e-mailem 2X (9 a 12/9/2012)žádost do servisu ohledně postupu s reklamaci, včetně foto dokumentace stavu. Když jsem neobdržela žádnou reakci (telefony nezvedají) poslala jsem stejnou stížnost i na pojišťovnu. Tam mně odkázali na autoservis s tím, že jim stížnost znovu přepošlou.
Bohužel se ale nikdo neozývá a telefon nezvedají.
Seat IBIZA, číslo zakázky D230320046
Oprava lakování celého dílu na náklady autoservisu.
|
Tweet |
V případě, že je vyměněna součást výrobku, běží u ní nová záruční doba 24 měsíců dle § 627 odst. 2 občanského zákoníku. Zároveň dle občanského zákoníku § 654 je na provedené práce záruční doba 3 měsíce. Dle § 655 občanského zákoníku platí, že pokud byla věc opravena vadně, má objednatel právo na bezplatné odstranění vady.
Společnost Autogarant Forte a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.