Společnost


Autogarant Forte a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1236Bez reakce na reklamaci práce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 12 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2013, před 11 lety

Kateřina Podroužková

Znění stížnosti

V servisu mi v březnu letošního roku opravovali vůz po dopravní nehodě. Tento autoservis byl podmíněn smlouvou se Servisní pojišťovnou a vzhledem k tomu, že je v okolí Prahy jediným smluvním partnerem pojišťovny, byla jsem nucená dát auto opravit tam.
Součástí opravy byla i výměna předního nárazníku. Došlo k výměně celého dílu, ale bohužel lakování bylo provedeno špatně. V srpnu jsem zjistila, že se lak na několika místech odfoukl a loupe se.
Poslala jsem e-mailem 2X (9 a 12/9/2012)žádost do servisu ohledně postupu s reklamaci, včetně foto dokumentace stavu. Když jsem neobdržela žádnou reakci (telefony nezvedají) poslala jsem stejnou stížnost i na pojišťovnu. Tam mně odkázali na autoservis s tím, že jim stížnost znovu přepošlou.
Bohužel se ale nikdo neozývá a telefon nezvedají.


Produkt

Seat IBIZA, číslo zakázky D230320046


Požadované řešení

Oprava lakování celého dílu na náklady autoservisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2013 15:52, před 11 lety

V případě, že je vyměněna součást výrobku, běží u ní nová záruční doba 24 měsíců dle § 627 odst. 2 občanského zákoníku. Zároveň dle občanského zákoníku § 654 je na provedené práce záruční doba 3 měsíce. Dle § 655 občanského zákoníku platí, že pokud byla věc opravena vadně, má objednatel právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 21:39, před 10 lety

Společnost Autogarant Forte a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.