Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nerozumím tomu,proč mám platit za něco co jste mi neposkytovali.Nejsem první případ,který od vás odešel kvůli žádnému signálu v naší obci.Jestliže i nadále trváte na pokutě,chtěla bych splátkový kalendář.Nemám práci,ale doufám v to,že zvítězí zdravý český rozum a nebudu muset platit za něco co jsem nemohla používat. Děkuji Wegnerová Jana, číslo smlouvy-5477491,
Nechci platit zbytečnou pokutu
|
Tweet |
Určitou zvláštností smluv s operátory je možnost účastníka ukončit smlouvu na dobu určitou předčasně. Smlouvu s operátorem lze tedy vypovědět kdykoliv, ale je třeba podnikateli zpravidla uhradit v takovém případě odstupné. O výši úhrady za předčasné ukončení musí operátor informovat už ve smlouvě a ta nesmí v případě účastníka spotřebitele přesáhnout pětinu všech dosud nezaplacených paušálů nebo minimálních plnění do konce smlouvy.
Nebylo-li však možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.