Společnost


INTEMIN CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12368Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2016, před 8 lety

Štěpánka Vagnerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s prosbou o pomoc.

Dne 29. června 2016 jsem si na webových stránkách www.kostymy-karneval.cz objednala zboží v hodnotě 285 Kč. Slibovali rychlé dodání a navím mají bankovní účet u stejné banky (Airbank), kde převod peněz trvá ani né jednu minutu. Proto jsem u této firmy udělala objednávku. Bohužel jsem ale objednávku musela stornovat a koupit jinde, jelikož stále nebyly po připsání peněz schopný mi zboží odeslat.

Zaslala jsem tedy řádné odstoupení od kupní smlouvy emailem a obratem mi přišlo od paní Syrové info, že mi peníze zašlou po víkendu, že kolega (pan Hudec) má dovolenou. To mi nevadilo, jelikož vím, že je na to 14 - 30 dní.

Jenže po víkendu koukám na svůj email a ono tam upozornění, že balíček mám připravený k vyzvednutí. Volala jsem na všechny 3 telefonní čísla co jsem na jejich stránkách našla, ale bez úspěchu. Napsala jsem tedy email, proč mi to odeslali, když má objednávka je stornována, na to zareagovali jen tím, ať balíček nevyzvedávám. Tudíž tedy musím na peníze počkat až se k nim zas balíček vrátí. Budiž.

No a od té doby, mi nikdo nezvedá telefony a nekomunikuje přes emaily. Vím že je to jen 285 Kč a byla jsem stále milá, když ani po prvním měsíci peníze nebyly na účtu, ale již je to 2 měsíce a z jejich strany žádná omluva nebo snaha o nápravu. Prostě ignorace!

Proto Vás prosím o radu, jak bych mohla své pěníze dostat zpátky.


Velice moc děkuji a s pozdravem


Štěpánka Vagnerová


Produkt

Nevrátili mi peníze za stornovanou objednávku


Požadované řešení

Ráda bych, kdyby konečně věnovali minutu svého času a převedli mi zpět mé peníze :-)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2016 08:29, před 8 lety

Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna spotřebitelce vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud bylo takto odstoupeno od smlouvy, ale společnost stále nevrací peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 08:32, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.