Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.4.2013 jsem v prodejně Elektro Spáčil,Kaštanová 72,Brno-Tuřany zakoupila tablet.Ten mi byl prodavačem předveden co do kompletnosti,ale ne funkčnosti,nebyl nabitý.Návod není v papírové podobě,jen je na vnitřní straně krabice štítek "Návod je uložen v přístroji na hlavní jednotce....."O tom,jak jej zapnout,nic není.Protože to nebyl 1.tablet,neřešila jsem to a postupovala obvyklým způsobem.Po necelých dvou měsících se tablet začal sám restartovat,dotyková obrazovka funguje až na několikáté kliknutí,stažené soubory se samy vymazaly a vrchol bylo,když nešel nabít,neboť se uvolnil na nabíječce konektor,který v tabletu zůstal a nabíječka se stala nebezpečnou(možnost poranění ostrým koncem a proudem ze zásuvky).Tablet jsem tedy v prodejně reklamovala.Asi po 14 dnech mi z prodejny volali,že reklamace byla zamítnuta,že se jedná o mechanické poškození a servis navrhuje placenou opravu za 300 Kč.S tím jsem telefonicky nesouhlasila.Dne 8.7.2013 jsem se dostavila do prodejny,kde jsem tablet nepřevzala,ale dala k další reklamaci s tím,že žádám o výměnu nabíječky dle §616,odst.4 OZ.Toto mi bylo opět zamítnuto.Tablet jsem si nefunkční převzala a předala věc právnímu zástupci.Ten písemně kontaktoval společnost,ale se stejným zamítavým výsledkem.Ani jednou nepředložili žádný znalecký posudek,jen konstatování servisního technika.100% vím,že jsem si závadu nemohla způsobit sama,nabíječka nevykazuje mechanické poškození,ale bude se jednat o výrobní vadu,kdy nebyl dostatečně zapracován konektor.Poslední vyjádření technika je výsměchem zákazníkovi.
Mobi P901DC tablet 9´´, cena 3.009,- Kč
Po nekorektním jednání společnosti Spáčil žádám odstoupení od smlouvy a vrácení peněz + 1.000,- Kč, které jsem zaplatila za zastupování advokátem.
|
Tweet |
V případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku je prodejce povinný prokázat, že zboží bylo zákazníkovi předáno bez vad. V případě, že to prokázat nemůže, považuje se rozpor za existující při převzetí.
Pro vyřízení rozporu s kupní smlouvou platí lhůta 30 dnů dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: