Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
S mou ženou mámě 2 telefonní čísla na jeden paušal.Jelikož účtya za telefon stále stoupali ačkoliv jsme měli volání "zdarma" do všech sítí. rozhodli jsme se předčasně ukončit smlouvu a odejít k o2 kde by nás podobná služba vyšla o dost méně.Snížili jsme tarify na minimum a zažádali na pobičce o ukončení smlouvy. Byly nám předány výpovědi, přenosná čísla a datum kdy k ukončení dojde včetně informace že budeme platit pokutu.U O2 jsme vže zavedli dostali simky, a podepsali smlouvu.K převodu má dojít 20.9. avšak 12.9. se nám ozvali z O2 že T-mobile zamítla naši výpověd. Vše platime včas,a T-mobile mlčí.
Ukončení smlouvy u T-mobile
|
Tweet |
Pokud byla výpověď zamítnuta bez uvedení důvodu, je nutné ji reklamovat. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.