Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den. Dne 16.3.2016 jsem zakoupila na czc.cz grafickou kartu VGA ATI MSI R9 390 Gaming 8G 8GB.Vše fungovalo bez potíží až jeden den bylo slyšet při prohlížení internetu 2 rany. Zavolany technik zjistil že jsou ulomené pacičky na větráku u grafické karty.
Dne 1.8.2016 jsem odvezla grafickou kartu na jejich pobočku v Ústí nad Labem. Reklamace byla přijatá. S timto popisem a že v případě neuznani reklamace prosime o zaslani cenové nabídky na výměnu.
Dne30.8.2016 mi byl poslan email s odpovědí
"Neoprávněná reklamace, produkt je mechanicky poškozeny. Produkt nesplnuje předpoklady a podminky záruční opravy."
Docela mě to šokovalo ponevač jsem je žádala o spojeni a další postup opravy. Nikdo mi nic nezdelil ani nenabídl další řešení.
Na prodejně mi nic konkretniho nezměnili ani důvod zamítnutí. Ten den jsem napsala stížnost aby bylo vše znovu řešeno.
Dne 15.9.2016 mi byl zaslan email od technika že reklamace opět neoprávněná mechanické poškození. Opět nebyla poskytnuta jiná varianta řešení.
Graficka karta. VGA ATI MSI R9 390 gaming 8G
Prosila bych o výměnu za novou nebo opravu. V případě vraceni peněz domluva o zakoupeni jiné grafické karty ve vasem obchode.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
Dobrý den paní Hohejlová.
Je nám líto, ale reklamace byla autorizovaným servisem zamítnuta z důvodu mechanického poškození (většinou toto poškození vznikne zapadnutím cizího předmětu (např. kabelu od zdroje) do oblasti ventilátoru). Bohužel mimozáruční opravy na tento typ produktu neposkytujeme.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Vážený pane Stýblo Docela zajímavá teorie.Jsem technik odpovídám za p.Nohejlovou která mě tímto pověřila.Nevím jakou máte představu aby se do těchto větráků které směřují směrem dolů,dostal kabel od zdroje a nebo jiný předmět.Tato grafická karta je umístěna v dolní části case cca 4-5 cm od spodní části.Kabel od zdroje je umístěný z boku grafické karty a tažený směrem nahoru tudíž nemá šanci se dostat pod grafickou kartu.V tomto případě by se ulomila 1,2 až 3 lopatky na jednom ventilátoru.V našem případě je ulomená 1 lopatka na jednom větráku a 1 lopatka na druhém větráku. Hlavně lopatky jsou ulomené na stejném těžišti a mají stejný lom, což podle mého by mohla být skrytá vada projevená do 6 měsíců od zakoupení.Zasílám fotky.
S pozdravem Nohejlová
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by tak musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem).
Dobrý den.
Je velmi nepravděpodobné ,aby se lopatka ventilátoru sama ulomila a to hned u obou ventilátorů najednou . Kartu posuzoval autorizovaný servis, což dle konzultace s ČOI je dostatečné a není tedy potřeba další odborný posudek z naší strany. Pokud s vyjádřením nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce, který vyjádření servisu vyvrátí.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den
Takže znovu a stále dokola. Nebudu už popisovat závadu, která je uvedena nahoře, ale budeme se tedy bavit o zákonech a vašich povinnostech.Které vznikají při reklamaci v prvních šesti měsících. Jak už psal D-test znova opakuji. Reklamace v šesti měsících se nepovažuje za mechanické poškození, ale za vadu která již existovala při zakoupení. Tuto vadu můžu reklamovat a je na vás aby vy jste mi dokázal že věc byla při zakoupení na 100% bez vady. Autorizovaný servis pouze řeší reklamace a není oprávněn dělat odborný posudek, poněvadž nemůže vědět zda v den prodeji bylo vše v pořádku. Já jako zákazník mam podle zákona právo na odstranění vady. Jak jste už psal vadu neopravujete takže v tomto případě žádám o výměnu za novou, nebo odstoupení od smlouvy v šesti měsících od zakoupení zboží. Toto vše je napsáno v zákonech.
Děkuji za pochopení
Nohejlový
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den.
Dle autorizovaného servis je zboží mechanicky poškozené, no toto poškození se záruka nevztahuje , pokus s vyjádřením nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce, který toto vyvrátí.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Nevím co dodat. Zda se mám smat nebo brečet . Je smutné jak se chováte k zákazníkům. Kdyby se to stalo vám, vím na 100% že vám to uznaji. Opakovat se jako automat je fakt jednoduché. Jak se bude tedy z vaší strany řešit zaruka když si najdu třetí stranu na opravu, vím že větráček stoji 450kc.za ten bude odpovídat třeti strana. A co když po nějakém čase se něco poruchá uvnitř.
Doufám že už s vámi nebudu muset řešit jiné závady. Je smutné že neumíte jednat a pomáhat svím zákazníkům. Byť jen tím že jim poradite jak situaci vyřešit. Raději je necháte tahat po soudech.
Jiřina Nohejlová
Stížnost přeřazujeme opět na společnost.
Dobrý den paní Nohejlová.
Pokud proběhne na zařízení neautorizovaný zásah, který bude mít s případnou reklamací souvislost, nebude pravděpodobně servisem záruční reklamace uznána.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.
Hodnocení:
Komentář: Tohle jednání se může vidět jen v ČR.Připadá mi že někteří zaměstnanci nevědí jak vypadá ani PC. Neumějí pořádně pomoci svým zákazníkům.S touto zásilkovou službou definitivně končím.U nich nekoupím ani špendlík.S pozdravem Nohejlová