Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Zdravím Vás , 16.9.2016 jsem čekal v Olomouci na domluvené adrese a domluveném čase na dovoz zaplacené zakázky č.782245450 v hodnotě cca 20 000,Kč. V rozmezí času 15:00 - 19:00 mne nikdo nekontaktoval. Teprve v 19:15 se ozval řidič, že tam budou asi za hodinu, když jsem s řidičem mluvil znovu, aby upřesnil čas, řekl mi že ani za tu hodinu to nestihnou ... Musel jsem odjet zpět do Ostravy a a mám ohrožené nastěhování studentů do bytu ( potřebuji nábytek smontovat zítra - nejpozději v neděli dopoledne ). ( celé to byl festival ztraceného času )
Od řidiče jsem získal tel. na dispečink dopravce a tam paní nevěděla vůbec nic, kdy co a jak . Řešil jsem vše i přes Vaší info službu - bez úspěšně. Potřebuji nutně nábytek zítra a nebo v neděli. Pokud ho nedostanu - ztratím studenty , poruším smlouvu - ...
Jsem totálně naštvaný - pokud budete spolupracovat s takovými dopravci jdu ke konkurenci - toto se mi ještě nestalo.
David Masopust
ne/dodávka objednávky nábytku 782245450
Potřebuji nutně nábytek dodat zítra 17.9 a nebo v neděli 18.9.
Dále požaduji výměnu dopravce na Vaší straně
D.Masopust
|
Tweet |
Na základě objednávky uzavírají společnost a spotřebitel smlouvu o přepravě v obchodním domě společnosti (dále jen „Služba“). Objednávkou služby přijímá společnost závazek, že zajistí přepravu zákazníkem zakoupeného zboží v obchodním domě IKEA na území České republiky na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku v ujednaném čase, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy.
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a spotřebitel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním zásilky.
Nábytek byl dodán 18.9. mezi 8-11h. Situace byla konzultována s dopravcem. Spor je urovnán.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.