Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den, dne 6. 9. 2016 jsem u vás uskutečnila internetovou objednávku pod č. 160207689, kdy dnes jsem pouze na emailu si náhodně všimla Vaši výzvy, že v systému se stala chyba a poslali jste mi dražší monitor se žádostí o doplatek ve výši 3700 Kč, jak kdyby to byly drobné, někdo udělal chybu tak doplať!!! Jednalo se o dárek a uvnitř monitoru ani nebyla přiložená faktura za zboží kdy jsem marně čekala na zaslání faktury dodatečné na email, a místo toho mi pošlete toto!!! Monitor jsem darovala a nehodlám kvůli Vašemu nepořádku žádat zpět dárek a vracet ho na své náklady a čekat až možná pošlete správné zboží, když jste toto napoprvé nezvládli!! takže prosím o adekvátní vyřešení celé situace i s omluvou za komplikace a umožnění teda zbytkové částky zaplatit na splátky jinak nejsem ochotna nic takového doplatit a klidně se budu i soudit!!! Samozřejmě žádám i o zaslání faktury za zboží protože ani tu jste nebyli schopni k balíku přiložit!! Mám od Vás pouze potvrzení na emailu o objednávce kterou jsem řádně zaplatila a bez faktury, kterou jsem ani neřešila, protože šlo o dárek, a nepředpokládala sem, že kvůli takovému seku který někdo zákonitě udělal budu mít takové problémy!!!! prosím o postup celé záležitosti. Vařeková Markéta
objednávka SAMSUNG 24" S24D300HS- FULL HD, HDMI, nic víc nemám, nebyla u zboží faktura o zboží které jsem řádně zaplatila!!!
případná sleva na údajné převzetí špatného zboží, když zde není doklad o zboží, případné splátky dle mých finančních možností, omluva.
|
Tweet |
Dodání jiného zboží se považuje za vadu, za nesplnění jakosti při převzetí. V takovém případě může spotřebitel podle § 2169 požadovat dodání nové věci bez vad, tedy požadovaného zboží v souladu s učiněnou objednávkou. V takovém případě hradí náklady reklamace, například poštovné, prodejce. Pokud by nebylo již možné dodání požadované věci dle objednávky, je také možné odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Není to tedy automatická povinnost prodávajícího, ale nereagováním na výzvu spotřebitele porušuje prodávající zákon o ochraně spotřebitele. V takovém případě doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci, a to na regionálním či ústředním inspektorátu České obchodní inspekce, či elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Česká obchodní inspekce je oprávněna porušování zákona sankcionovat ukládáním pokut.
Spotřebiteli doporučujeme prodávajícího opětovně vyzvat k zaslání dokladu o zakoupení výrobku. V případě, že doklad nedodá, pečlivě si uschovat všechny ostatní listiny, emailovou komunikaci či fotografie, které mohou v případě budoucích soudních sporů sloužit jako důkaz.
Pokud by spotřebitel zboží reklamoval, nepotřebuje nutně pro uplatnění účtenku nebo fakturu. Stačí prokázat, že u prodejce věc zakoupil. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.
Dobrý den,
paní Vařekové jsme odeslali vyjádření prostřednictvím emailu.
Lenka Karásková
Manažer péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Po dlouhých třech měsících kdy jsem musela kontaktovat právního zástupce společnost chybu vyřešila.