Společnost


CHAL-TEC Vertriebs - Handels GmbH

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#12388Nedodání návodu v češtině

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2016, před 8 lety

Ladislav Bartoš

Znění stížnosti

Uplynulo dalších 5 týdnů od příslibu poslání kompletního návodu v češtině, kterým společnost reagovala na Vaše upozornění.Obracím se na Vás s žádostí o provedení urgence, event. o doporučení jak dál účinně postupovat. V prosinci to bude již rok co se marně snažím získat překlad. Ing.Bartoš.


Požadované řešení

Přimět společnost Electronic.star k plnění zákonné povinnosti-dodat překlad k prodanému výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 10:49, před 8 lety

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC pro ČR:

Adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2016 13:09, před 8 lety

Dobrý den,
manuál k tomuto výrobku je dostupný na naších stránkách a je kompletní.
Zde je odkaz:
http://media.elektronik-star.de/images/category/new_star/manuals/CZ/10000109.pdf
Přejeme hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2016 08:28, před 8 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření ke stížnosti:

Společnost Electronic-star opakuje shodným způsobem nepravdivé informace, které před řadou měsíců posílala i mně. Nejprve prohlášení o doposlání kompletního manuálu a následně odkaz na své stránky, kde však je neustále uveden neúplný překlad. Překladu od Electronic-star se zřejmě nedočkám ani pomocí služby dTestu.
Dotazuji se, zda by bylo možné si chybějící část překladu nechat přeložit za úhradu a proplacení pak vymáhat na prodejci výrobku? Ing. Bartoš.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2017 14:39, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.