Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Česká pojišťovna přistupuje velmi laxně k řešení škodní události ze dne 18.8. 2013, kdy došlo k menšímu vytopení WC v našem bytě sousedem. Tato škodní událost byla nahlášena pojištěným sousedem i mnou jakožto poškozeným pomocí www formuláře Č. pojišťovny( moje nahlášení 27.9. 2013 ), následovalo šetření likvidátorky pojišťovny na místě. V současnosti se už 3 týdny pokoušíme dovolat přidělené likvidátorce +420 542595313 kvůli "dohlášení údajů", které Č. pojišťovna na www stránce pro sledování naší škodní události požaduje. Jedná se o "jakési" čestné prohlášení, ale nevím co mám čestně prohlásit, na www žádný návod nebo formulář. Č. poj. nemá a jak jsem psal nedovolám se jim. Pojištěnému sousedovi se podařilo dovolat a zjistil, že prý Č. poj. ztratila jeho dokumenty o nahlášení škody, ke kterým má potvrzení o doručení. Náklady na volání na linku Č. poj. budou vyšší než úhrada této drobné škody o času a pocitu oklamání ani nemluvě. Za to vše Č. poj. získala titul "Klientsky nejpřívětivější po. roku 2013.Prosím zkuste jen prověřit. Postupy Č. poj. díky Netřebský
Č. poj. škodní událost z 12.8. 2013 dosud nedořešena
1) Zkvalitnění služeb zákaznické linky tak, aby se klient, který žádá úhradu škody dovolal stejně jako např. na linku pro uzavírání nových smluv. 2) Neoddalování úhrad škody vyžadováním dalších dokumentů 3) Nestavět zákazníky žádající o pár stokorun na úhradu škody do role škemralů, kteří svou žádost kvůli birokracii Č. pojišťovny a časové náročnosti jednání raději vzdají.
|
Tweet |
Dle §16 zákona o pojstné smlouvě je pojistitel povinen po oznámení události, se kterou je spojen požadavek na plnění z pojištění, bez zbytečného odkladu zahájit šetření nutné ke zjištění rozsahu jeho povinnosti plnit. Pojistitel je povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla tato událost podle odstavce 1 oznámena. Nemůže-li ukončit šetření v této lhůtě, je pojistitel povinen sdělit osobě, které má vzniknout nebo vzniklo právo na pojistné plnění, důvody, pro které nelze šetření ukončit, a poskytnout jí na její žádost přiměřenou zálohu. Lhůtu podle věty prvé lze dohodou prodloužit. Tato lhůta neběží, je-li šetření znemožněno nebo ztíženo z viny oprávněné osoby, pojistníka nebo pojištěného.
Společnost Česká pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.