Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#1239Průtahy ve vyřizování pojistných událostí.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2013, před 11 lety

Martin Netřebský

Znění stížnosti

Česká pojišťovna přistupuje velmi laxně k řešení škodní události ze dne 18.8. 2013, kdy došlo k menšímu vytopení WC v našem bytě sousedem. Tato škodní událost byla nahlášena pojištěným sousedem i mnou jakožto poškozeným pomocí www formuláře Č. pojišťovny( moje nahlášení 27.9. 2013 ), následovalo šetření likvidátorky pojišťovny na místě. V současnosti se už 3 týdny pokoušíme dovolat přidělené likvidátorce +420 542595313 kvůli "dohlášení údajů", které Č. pojišťovna na www stránce pro sledování naší škodní události požaduje. Jedná se o "jakési" čestné prohlášení, ale nevím co mám čestně prohlásit, na www žádný návod nebo formulář. Č. poj. nemá a jak jsem psal nedovolám se jim. Pojištěnému sousedovi se podařilo dovolat a zjistil, že prý Č. poj. ztratila jeho dokumenty o nahlášení škody, ke kterým má potvrzení o doručení. Náklady na volání na linku Č. poj. budou vyšší než úhrada této drobné škody o času a pocitu oklamání ani nemluvě. Za to vše Č. poj. získala titul "Klientsky nejpřívětivější po. roku 2013.Prosím zkuste jen prověřit. Postupy Č. poj. díky Netřebský


Produkt

Č. poj. škodní událost z 12.8. 2013 dosud nedořešena


Požadované řešení

1) Zkvalitnění služeb zákaznické linky tak, aby se klient, který žádá úhradu škody dovolal stejně jako např. na linku pro uzavírání nových smluv. 2) Neoddalování úhrad škody vyžadováním dalších dokumentů 3) Nestavět zákazníky žádající o pár stokorun na úhradu škody do role škemralů, kteří svou žádost kvůli birokracii Č. pojišťovny a časové náročnosti jednání raději vzdají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 12:44, před 11 lety

Dle §16 zákona o pojstné smlouvě je pojistitel povinen po oznámení události, se kterou je spojen požadavek na plnění z pojištění, bez zbytečného odkladu zahájit šetření nutné ke zjištění rozsahu jeho povinnosti plnit. Pojistitel je povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla tato událost podle odstavce 1 oznámena. Nemůže-li ukončit šetření v této lhůtě, je pojistitel povinen sdělit osobě, které má vzniknout nebo vzniklo právo na pojistné plnění, důvody, pro které nelze šetření ukončit, a poskytnout jí na její žádost přiměřenou zálohu. Lhůtu podle věty prvé lze dohodou prodloužit. Tato lhůta neběží, je-li šetření znemožněno nebo ztíženo z viny oprávněné osoby, pojistníka nebo pojištěného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 21:42, před 10 lety

Společnost Česká pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.