Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#12390Nekonečná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2016, před 8 lety

Jana Mráčková

Znění stížnosti

Dobrý den píši v zastoupení mého syna,který si koupil v prodejně O2 mobil Lenovo za 5595,-kč dne 18.05.2016 a od 22.06.16 ho má neustále na reklamaci s tím,že se mu neustále sám vypíná a síťové připojení je špatné,oprava zněla,že je vše opraveno,ale nebylo tomu tak,mobil dělal stále to samé,19.07.16 byl znovu reklamován a opět vrácen s odpovědí,že se nic neprojevilo.3.8.16 byl znovu dán na reklamaci pořád se stejnou závadou,odpověď zněla,že byla vadná základní deska,vše vyměněno a opraveno.4.9.16 se stejnou vadou byl opět mobil předán na reklamaci,byl Nám vrácen s tím,že se nic u reklamace neprojevilo,znamená to,že by měl můj syn strávit den s někým z reklamace,aby se potvrdilo,co se s mobilem děje??Nebo by měl místo řízení auta natáčet jak se mu za jízdy restartuje mobil sám od sebe,zrovna,když tam má nastavenou mapu podle které jede??Když Nám chce ukázat fotky na mobilu a mobil se mu vypne??Tohle přeci není normální.A pak to jednání na prodejně,když se dotazujeme na jiné řešení,je neuvěřitelné,když odpověď je,že s tím nejde nic dělat.Něco Nám prodají a nejde s tím nic dělat??Vždyť má mobil za 5595,-kč od května a vlastně ho vůbec nemá,tak kde to jsme!Předem děkuji za vyřízení Mráčková


Produkt

LENPOPROBLACKZ3 ,TmLenovo P90 Pro černý LTE ZL 865780021346102


Požadované řešení

Požadované řešení,po téte zkušenosti,žádáme o odstoupení od smlouvy,tudíž vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 10:04, před 8 lety

Není-li možné zakoupenou věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, má spotřebitel právo na výměnu věci nebo má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci. Není podstatné, jakým způsobem byla vada odstraňována.

Spotřebitel může požadovat odstoupení od kupní smlouvy při uplatnění reklamace pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Podmínkou je uznání reklamace. V případě, že je reklamace uznána, může spotřebitel požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly. Požadovaný způsob vyřízení reklamace je třeba určit při jejím uplatnění.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2016 16:25, před 8 lety

Dobrý den,

jakékoliv vady výrobku je třeba předat k reklamaci, kde se k celé záležitosti vždy vyjadřuje autorizovaný servis. Výměnu zařízení nebo možnost odstoupení od smlouvy nastává v případě:

• Tří současně se vyskytujících závad v jedné reklamaci
• Tří reklamací stejné závady
• Čtyř reklamací různých závad

Ve všech případech musí jít o uznanou reklamaci servisním střediskem. Jestli se vada v servisu neprojeví, je velmi pravděpodobné, že je v telefonu nainstalovaný software, který chybu způsobuje.

Takhle se ovšem k celému případu vyjádřit nedokážu. Bude třeba vše konzultovat s danou pobočkou a s největší pravděpodobností telefon předat k reklamaci, pokud stále nefunguje tak, jak má.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2016 17:04, před 8 lety


Jana Mráčková

Dobrý den reaguji na vyjádření společnosti:vzhledem k tomu,že jsem napsala kolikrát byl mobil reklamovám a uvedla jsem i závady,zdá se mi vaše odpověď nedostačující.Tak že 5x jsme dali mobil reklamovat se stejnou vadou 1.odpověď:opraveno,2.odpověď:nic se neprojevilo,3.odpověď:opraveno,4.odpověď:nic se neprojevilo,5.odpověď:zatím žádná,je ještě na reklamaci,prosím zpočítejte mi kolikrát můj syn využil mobil,netvrďte mi,že je tohle normální!A dokonce píšete,že to máme konzultovat s danou pobočkou,přečetl jste si vůbec celou mojí stížnost?Vždyť jsme to na pobočce 5x řešili,odpověď zněla,že nemohou nic dělat.Předem děkuji za odpověď Mráčková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2016 00:15, před 8 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2016 16:27, před 8 lety

Děkuji za doplnění.

Snažil jsem se vám vysvětlit, v jakých případech je možné od smlouvy odstoupit a požadovat výměnu přístroje nebo vrácení ceny.
Vzhledem k tomu, že byla reklamace uznaná ve dvou případech (opraveno), je možné při každé další reklamaci požadovat odstoupení od smlouvy. Nárok vznikne v případě potvrzení závady v servisním středisku.
Z vaší prvotní zprávy nevyplývalo, že je nyní telefon opět na reklamaci. Jestli je to skutečně tak, vyčkejte, prosím, na vyjádření servisu.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.9.2016 18:38, před 8 lety


Jana Mráčková

Dobrý den,opět se odkazuji na společnost O2:odpověděl jste mi,že když byla dvakrát uznaná reklamace,můžeme požadovat odstoupení od smlouvy,ale jen v případě,že servis uzná třetí opravenou reklamaci????Protože,když už jsme dávali po třetí opravit mobil se stejnou vadou,řekli Nám,že se s tím nedá nic dělat a pokud nebude fungovat jak má,musíme dávat mobil tak dlouho na reklamaci až se reklamace do třetice uzná!Že Nám ani nevymění mobil ani nevrátí peníze,tak je na reklamaci po pátý.A ano teď momentálně je mobil na reklamaci,tak bych Vás chtěla poprosit,aby jste mi napsal,co máme dělat pokud zase dostaneme zpět mobil s odpovědí,od prodejce,že se s tím nedá nic dělat a ,že nemůžeme odstoupit od smlouvy.Můj syn už ten mobil ani nechce,protože to jsou zbytečně vyhozený peníze za něco co si ani neužil,má ho od května a k ničemu,jak už jsem psala já jsem se s takovým jednáním nikdy nesetkala a jsem zklamaná,že to nejde normálně vyřešit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2016 22:26, před 8 lety

Nárok na odstoupení od smlouvy vznikne, pokud se na výrobku objeví znovu vada, která již byla v minulosti v rámci reklamací dvakrát odstraňována (prodávající reklamaci již dvakrát uznal jako oprávněnou pro stejnou vadu - započítávají se tedy pouze uznané reklamace). Rozhodne-li prodávající, že poslední reklamace, kterou spotřebitelka uplatnila, byla oprávněná, jelikož se na věci znovu objevila stejná vada, která již byla dvakrát během předchozích reklamací odstraňována, vzniká spotřebitelce právo na odstoupení od smlouvy pro opakovaný výskyt vady po opravě.

Pokud však prodávající reklamaci zamítne, ale spotřebitelka s tímto závěrem nebude souhlasit, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že zboží bylo vadné, je posudek soudního znalce. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitelky, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas.

Navíc pokud je zboží reklamováno v prvních šesti měsících od jeho převzetí, platí vyvratitelná právní domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. V případě soudního sporu by tak musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.9.2016 15:32, před 8 lety

Vše podstatné už zde zaznělo.

V případě, že by se telefon vrátil neopravený s výsledkem "vada se neprojevila" a přesto se vám bude zdát, že telefon nefunguje tak, jak má, můžete výsledek reklamace rozporovat podle zde zmíněné reakce společnosti dTest.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.9.2016 19:52, před 8 lety


Jana Mráčková

Hodnocení:

Komentář: Nevěřila bych tomu,ale opravdu se to vyřešilo,děkuji za Vaší ochotu a pomoc.S pozdravem Mráčková