Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes 18.9.2016 ve 12.00 jsem se chystala nakoupit v Tesku v Říčanech. S prázdným košíkem jsem bohužel vstoupila do zkoušecí kabinky, nevšimla jsem si nápisu o zákazu, protože jsem si prohlížela zboží. Za chvíli následoval křik, dlouho jsem nevěřila, že je adresován mně. Byla jsem nařčena z toho, že neumím číst a jsem zřejmě zlodějka. Obchod není velký, křik byl slyšet po půlce prodejny. Následovala bouchání pěstí na dveře kabinky a další řev. Byla jsem v šoku. Odešla jsem se slovy, že tady tedy nakupovat nemusím, za mnou následoval křik, že nemusím. To se mi snad nikdy nestalo, že by mě někdo nařknul z krádeže.
U informací jsem okamžitě vyplnila stížnost.
Pokud budou v této prodejně pracovat zaměstnanci, kteří se k zákazníkovi chovají tak urážlivě, nakupovat tam nebudu.
|
Tweet |
Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.