Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#12391Šokující jednání ostrahy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2016, před 8 lety

Jana Bořková

Znění stížnosti

Dnes 18.9.2016 ve 12.00 jsem se chystala nakoupit v Tesku v Říčanech. S prázdným košíkem jsem bohužel vstoupila do zkoušecí kabinky, nevšimla jsem si nápisu o zákazu, protože jsem si prohlížela zboží. Za chvíli následoval křik, dlouho jsem nevěřila, že je adresován mně. Byla jsem nařčena z toho, že neumím číst a jsem zřejmě zlodějka. Obchod není velký, křik byl slyšet po půlce prodejny. Následovala bouchání pěstí na dveře kabinky a další řev. Byla jsem v šoku. Odešla jsem se slovy, že tady tedy nakupovat nemusím, za mnou následoval křik, že nemusím. To se mi snad nikdy nestalo, že by mě někdo nařknul z krádeže.
U informací jsem okamžitě vyplnila stížnost.


Požadované řešení

Pokud budou v této prodejně pracovat zaměstnanci, kteří se k zákazníkovi chovají tak urážlivě, nakupovat tam nebudu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 09:56, před 8 lety

Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 08:42, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.