Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#12394Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 53 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2016, před 8 lety

Hana Pospíšilová

Znění stížnosti

Dne 17. 9. 2016 jsem si kupovala nízké kozačky za zhruba 800 Kč na prodejně Deichmannu ve Zlíně. Když jsem si je zkoušela na prodejně (což bylo projití se po prodejně cca. dvě minuty), tak vše bylo v pořádku. Došla jsem domů a zkusila si je o něco déle. Jenže po pár minutách mě v nich začala bolet nohy. Další den jsem tedy vzala boty a šla do prodejny s tím, jestli by mi boty nemohli vyměnit za větší. Slečna prodavačka si boty prohlédla. Něco se ji asi nezdálo, a tak šla i s botami dozadu do prodejny. O chvíli později se vrátila s tím, že reklamaci mi vzít nemůže, protože boty jsou prý ochozené, přitom jsem v nich venku nebyla. Boty jsem si tedy vzala a odešla jsem domů. Přitom všem lidem, kterým jsem boty ukazovala se zdály být ony boty v pořádku (i známé, která dělá prodavačku bot již několik let).


Produkt

Nízké kozačky značky Graceland, Artiklové číslo: 1110765


Požadované řešení

Byla bych ráda kdyby má reklamace byla přijata a boty bych si mohla vyměnit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 09:37, před 8 lety

Pokud si spotřebitel zboží koupí v kamenném obchodě, nemá ze zákona právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží z důvodu, že mu nesedí velikost, jako je tomu při koupi zboží prostřednictvím prostředků dálkové komunikace. Z tohoto důvodu má spotřebitel právo vyzkoušet si zboží v kamenném obchodě.

Právo na výměnu věci při koupi zboží v obchodě, které dávají mnozí prodejci, je nad rámec jejich zákonných povinností. Prodejce si může stanovit, za jakých podmínek a jaký typ zboží k výměně přijme. Tyto podmínky však musí být jednoznačné stanoveny již při prodeji, např. v obchodních podmínkách nebo na účtence.

Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc:

• má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé,
• hodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
• odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
• je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
• vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Právo z vady nenáleží tomu, kdo o vadě před převzetím věci věděl nebo ji sám způsobil. Pokud spotřebitelka zvolila při osobním nákupu nevhodnou velikost obuvi, nemůže z tohoto důvodu zboží reklamovat.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.