Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#12396Deaktivační poplatek 2 x 6060 Kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2016, před 8 lety

Nataša Salamonová

Znění stížnosti

Dobrý večer, tel. jsem byla oslovena, abych se stala u Bohemia energy odběratelem plynu a elekt.Smlouvu jsem podepsala 12.11.2015, a odeslala s tím,že budu energie odebírat od 1.1.2017. Po přečtení recenzí jsem podala výpověď 21.8.2016 a současně odvolání plné moci. Žádná odpověď, kromě 2 faktur na plyn a elekt. za deaktivační poplatek 2x 6060 Kč. Spojila jsem se s EONem a ti to řeší.Nevím co mám proto,fa přišla 16.9. a peníze musí být na účtě 22.9.tedy dnes je již pondělí a to je nejvyšší čas na zaplacení. Volala jsem na Bohemia ,ozvou se, ale nevím k čemu mě přinutí a kdy se ozvou. Mám to dnes zaplatit? poraďte mě. Děkuji za pomoc. Salamonová


Produkt

Č.sml.BEA50134554 - plyn, č.sml.BEA 50134553 - elektřina


Požadované řešení

Chtěla bych odebírat plyn a elektřinu od dodvatele EON a neplatit deaktivační poplatek 2 x 6060 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 08:33, před 8 lety

Dle ustanovení § 11a odst. 3 zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, má spotřebitel právo vypovědět smlouvu o dodávkách energií bez sankce až do patnácti dnů po zahájení dodávek energií, jestliže tato smlouva byla uzavřena při podomním prodeji či na dálku (například po telefonu).

Pokud spotřebitelka tuto lhůtu stihla a smlouvu včas vypověděla, nemá společnost právo po ní požadovat jakoukoli platbu. V takovém případě doporučujeme spotřebitelce, aby částku neplatila a obrátila se na Energetický regulační úřad, který je dozorovým orgán všech dodavatelů energií.

Jestliže by však spotřebitelka vypověděla smlouvu až později než do patnácti dnů po zahájení dodávek energií a smlouva byla uzavřená na dobu určitou, mohla by pak společnost požadovat sankci za předčasné ukončení smlouvy a spotřebitelka by tuto částku měla uhradit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2016 09:39, před 8 lety

Dobrý den, paní Salamonová,

ve věci účtování smluvních poplatků se Vám v nejbližším možném termínu ozvou kolegové ze zákaznické linky a budou Vás informovat o výsledku interního šetření.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2016 06:47, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.11.2016 13:34, před 8 lety


Nataša Salamonová

Hodnocení: