Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odebírám HEART Complex a zaslali jste CardioComplex, který jsem si neobjednala. Na obálce není vidět co posíláte, až po otevření, proto nejde ihned vrátit.
CardioComplex with Omega-3 kó 466.
Neposílat zboží, které jsem si neobjednala.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Dobrý den.
Pokud hovoříte o zákaznickém čísle 1548090, tak jsme vás právě v zásilce informovali o tom, že jsme produkt inovovali a vylepšili jeho složení. Jelikož byly doplněny další účinné látky, došlo k přejmenování produktu.
Účinnost přípravku se tak oproti předchozímu výrobku zvýšila a rozšířila.
Text ze zásilky vám pro jistotu přikládáme k tomuto vyjádření.
Doporučujeme se v takových záležitostech obracet na náš zákaznický servis (tel. 234 099 888), kde rádi vše vysvětlíme přímo.
Děkujeme za pochopení
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Byl mi zaslán nový výrobek, který nahrazuje původní, ale na to mě nikdo neupozornil. Rozdíl v ceně mi byl odečten v nové zásilce.