Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#12397Zaslání neobjednaného produktu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2016, před 8 lety

Vlasta Sedlářová

Znění stížnosti

Odebírám HEART Complex a zaslali jste CardioComplex, který jsem si neobjednala. Na obálce není vidět co posíláte, až po otevření, proto nejde ihned vrátit.


Produkt

CardioComplex with Omega-3 kó 466.


Požadované řešení

Neposílat zboží, které jsem si neobjednala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 09:09, před 8 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2016 09:31, před 8 lety

Dobrý den.

Pokud hovoříte o zákaznickém čísle 1548090, tak jsme vás právě v zásilce informovali o tom, že jsme produkt inovovali a vylepšili jeho složení. Jelikož byly doplněny další účinné látky, došlo k přejmenování produktu.
Účinnost přípravku se tak oproti předchozímu výrobku zvýšila a rozšířila.

Text ze zásilky vám pro jistotu přikládáme k tomuto vyjádření.

Doporučujeme se v takových záležitostech obracet na náš zákaznický servis (tel. 234 099 888), kde rádi vše vysvětlíme přímo.

Děkujeme za pochopení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2016 09:50, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.10.2016 12:16, před 8 lety


Vlasta Sedlářová

Hodnocení:

Komentář: Byl mi zaslán nový výrobek, který nahrazuje původní, ale na to mě nikdo neupozornil. Rozdíl v ceně mi byl odečten v nové zásilce.