Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem nafukovací bazén a ukázalo se, že v jednom sváru je malá dírka. Proto jsem bazén reklamoval a žádal výměnu zboží, neboť vada byla od počátku. Prodejce reklamaci zamítl s tím, že technik prosvítil všechny sváry a žádnou díru neobjevil. S tímto zamítnutím nesouhlasím, protože netěsnost ve švu skutečně je. Technik mohl dotazem u mne zjistit přibližné místo a nemusel prosvěcovat všechny švy. Bohužel společnost nereaguje na emaily ohledně dalšího postupu, to jest, zda-li si vyzvedne bazén k opětovnému přezkoumání, či zda se mám obrátit na znalce.
bazén Quick 3,66*0,91m s kartušovou filtrací
výměna zboží
|
Tweet |
V případě uplatnění reklamace u prodejce je prodejce povinný dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele vyřídit reklamaci řádně a včas.
V případě, že je mezi kupujícím a prodejcem spor o existenci vady, bude nutné vadu pomocí např. fotografií, videa nebo nezávislého odborníka prokázat.
Společnost Trading eshop, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.