Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2796
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#12406Nárokování dlužné částky a nereflektování výpovědi podvodně založené smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2016, před 8 lety

Zdeňka Sušilová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v dubnu letošního roku jsem se se neuváženě zaregistrovala u této společnosti. První platbu 149,- kč na měsíční zkušební dobu jsem zaplatila 26.08.2016 s tím, že mě neupozornili, že členství se bude automaticky po třech měsících aktivovat. Služeb nevyužívám, ani od společnosti nedostávám žádný partnerský kontakt. Nyní mi přišel vymáhací email na částku 2544,- kč s automatickým prodloužením na tři měsíce. S nikým jsem neuzavírala žádnou smlouvu, kterou bych stvrdila svým podpisem. Platba nebyla z mého účtu naštěstí uhrazena z důvodu nastavení blokace internetových plateb banky. Společnosti jsem psala, že nejsou jejich služby využívány, a žádám o zrušení VIP členství i profilu, na emaily nikdo nereaguje. Podávám stížnost na tuto společnost z důvodu porušování osobní svobody, pravidel jejich služby a nekorektního jednání. Vzhledem k tomu že služba není využívána a neuzavřela jsem smlouvu ohledně dalšího prodlužování, myslím, že nárok na platbu je neoprávněný.
Jak je možné, že se u této společnosti jednodušše během několika sekund zaregistrujete a v případě zrušení registrace nastává obrovský problém.
Požaduji okamžité zrušení vymáhání údajné dlužné částky, zrušení prolongace,VIP členství a profilu na Be2, přestat mne obtěžovat
s čímkoliv, jakkoliv nakládat s mými osobními údaji a daty .
Prosím o pomoc s vypovězením a ukončením jakéhosi smluvního vztahu.Děkuji Sušilová


Produkt

Referenční číslo CZ-08-2016-101171943-BE2-DN


Požadované řešení

Ukončení VIP členství a jeho prodlužování
Smazání profilu na BE2
Ukončení smluvního vztahu
Zrušení vymáhání údajné dlužné částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2016 09:33, před 8 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2016 10:08, před 8 lety

Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Naše záznamy ukazují, že jste k datu 18.04.2016 objednali a uhradili (s použitím emailové adresy susenka44@seznam.cz ) VIP členství na období: 1 měsíc(e/ů).

Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasila s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.

Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 18.04.2016 a na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).

Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a ařádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.

Z naší strany žel nebylo možné získat poplatek za poslední období platnosti Vašeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jste s námi vstoupili do azávazného obchodního vztahu. Váš případ byl již nyní předán k řešení našemu Oddělení pohledávek.

V rámci Vašeho profilu je v současnosti evidován dlužný poplatek v celkové výši 2544 Kč

Žádáme Vás tudíž o úhradu dlužného poplatku na náš bankovní účet, a to co nejdříve, abyste se tak vyhli navýšení dlužné částky o další poplatky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.9.2016 16:07, před 8 lety


Zdeňka Sušilová

Dobrý den, reaguji na vámi zaslanou informaci ohledně platby za VIP členství.

Opětovně podávám výpověď VIP členství.
Vzhledem k tomu, že mě tyto emaily již obtěžuji, předávám veškeré informace orgánům činným v trestním řízení.
Beru to jako vyhrožování a psychický nátlak .
Smlouva byla založena podvodně bez bližšího informování klientů. Je zvláštní, že při vytvoření registrace a zaplacení základního poplatku 149,- kč vás nikdo neupozorní právě na přečtení všeobecných podmínek. Nicméně u pokusu zrušení členství se firma ohrazuje právě těmito podmínkami.
Navíc tuhle smlouvu beru jako klamavou reklamu. Po přešetření jistými orgány jsou profily vesměs fiktivní a neexistující.
V potvrzovacím emailu přišla informace o aktivaci VIP členství na dobu jednoho měsíců za částku 149,- kč s možným prodlouženým členství, né s AUTOMATICKÝM prodloužením. I takhle se domnívám, že v rámci slušnosti by bylo na místě klienty informovat o automatickém prodloužení členství.
Dále mi přijde jako nehoráznost strhávaní poplatků z osobního účtu. Tuto platbu reklamuji u nejmenované banky a zároveň podávám stížnost u orgánů činného v trestním řízení ohledně nedovoleného strhávání peněz z mého účtu. Na příslušnou platbu jsem nedala žádný souhlas, navíc jsem nebyla o platbě jakkoliv informována.
Žádám vás o okamžité zrušení VIP členství a mého účtu a vymazání veškerých dat a dále vymáhání jakékoliv částky z mého účtu z důvodu porušování osobní svobody, pravidel vaší služby a nekorektního jednání.

Zároveň žádám o zrušení veškerých osobních údajů ve vaší databance k mé osobě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2016 15:19, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2016 13:05, před 8 lety

Dobrý den,

V příloze je kopie potvrzení Prémiového členství, která byla na Vaši registrační adresu zaslaná k datu úhrady Vašeho VIP členství. V příloze jsou uvedené všechny informace související s Vaším VIP členstvím. Tyto informace jsou také součástí Všeobecných obchodních podmínek (VOP), s kterými jste v rámci své registrace na naší stránce souhlasili.

Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces bude zastaven a Váš profil bude z naší strany definitivně vymazán (v případě, že si tak budete přát učinit).

Dovolujeme si Vás upozornit, že v tomto okamžiku z důvodu uzavřené smlouvy a nezaplacené pohledávky nelze platební upomínky a další emailové notifikace zastavit. Platební upomínky a další emailové notifikace jsou automatizované pokud pohledávka není v plné částce uhrazena.

V momentě, jak bude Vaše platba přijata a zaevidována, Vaše členství může být vypovězeno a smluvní vztah zrušen. Po obdržení konfirmace, že dlužná částka byla úspěšně zaevidována a přijata, budete moci svůj profil vymazat, nebo na Vaši žádost Vám naše zákaznické centrum může Váš profil vymazat za Vás.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.10.2016 09:25, před 8 lety


Zdeňka Sušilová

Dobrý den, děkuji za informace, ale pořád komunikuji jen s automatem. Několikrát jsem zasílala výpověď VIP členství společnosti BE2, nejen emailem, ale i dopisem. Po několika emailech mi přišel konečně potvrzovací email, že má registrace byla zrušena:


"Potvrzujeme Vám, že automatická prolongace Vašeho Prémiového členství již byla VYPOVĚZENA a po úhradě stávajícího dlužného poplatku již nebudou vymáhány žádné další pohledávky.

" Garantujeme všem 3,6 a 12 měsíčním placeným Prémiovým členem kontakt s minimálně 10 doporučenými partnery („záruka úspěchu“ se nevztahuje na akciové 1 měsíční Prémiové členství). Pokud jste si vyměnili zprávy s méně než 10 be2 členy v období Vašeho placeného členství a kontaktujete nás 14 dní před vypovězením vypršení Vašeho uhrazeného období, bezplatně Vám prodloužíme Vaše Prémiové členství. Pro využití „záruky úspěchu“, prosím kontaktujte náš zákaznický servis na zakaznickyservis@be2.cz."


Přestože byla má automatická prolongace již zrušena, nadále mi chodí od společnosti BE2 emaily s nabídkami. Nemám o tyto emaily zájem a znova jsem žádala z důvodu zrušení automatické prolongace již nezasílat uvedené emaily na mou adresu.
Tříměsíční období automatické prolongace (květen - červenec 2016) mám zaplaceno, tuhle platbu si neoprávněně stáhli z mého účtu, což samozřejmě podávám trestní oznámení na tuhle neoprávněnou platbu a reklamuji u příslušné banky.

Znovu zdůrazňuji, že po poradě s právníkem nebudu platit za další tříměsíční období, které jsem si neobjednala, nepoužívám a je již dle předchozího emailu ZRUŠENO. Naopak celou záležitost hlásím Policii ČR a ČOI k jejímu přešetření, jelikož si nepřeji být nadále obtěžována jejich zprávami a výhrůžkami.

Žádám o okamžitou nápravu , zrušení mého účtu a vymazání veškerých dat a dále vymáhání jakékoliv částky z mého účtu z důvodu porušování osobní svobody, pravidel jejich služby a nekorektního jednání.

Pro informaci zasílám výňatek z Občanského zákoníku ČR:
"Jakákoliv ustanovení či požadavky, které zákazníka znevýhodńují, jsou dle občanského zákoníku NEPLATNÁ, a to i tehdy, když s nimi zákazník prokazatelně vysloví SOUHLAS a obecně bez ohledu na druh spotřebitelského vztahu. Jestliže tedy prodávající nebo poskytovatel služeb něco takového požaduje, nejenže to pro kupujícího není závazné, a to ani když s tím souhlasil, ale navíc se prodávající dopouští PROTIPRÁVNÍHO JEDNÁNÍ."

S pozdravem
Sušilová Zdeňka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2016 15:33, před 8 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2016 11:31, před 8 lety

ID ec7d6d2b658d289932919bb9

Bohužel jsme Vaši výpověď doposud neobdrželi.

Jestliže vlastníte potvrzení, že jste automatické prodlužování VIP statusu vypověděl v řádném termínu (např. potvrzení o odeslání faxu, dopisu apod.), pošlete nám ho prosím.

Vpověď bude z naší strany možné ověřit a profil v souladu s přijatým potvrzením přenastavit.

V našem systému evidujeme obnovení členství dne 18.08.2016 a Vaše žádost o vypovězení členství byla přijata dne 24-09-2016. Mějte prosím na paměti, že výpověď je třeba zaslat 4 dny před obnovením členství, aby se zabránilo jeho automatickému prodloužení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2016 20:15, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2016 00:39, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.