Počet nahlášených stížností: | 2796 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
v dubnu letošního roku jsem se se neuváženě zaregistrovala u této společnosti. První platbu 149,- kč na měsíční zkušební dobu jsem zaplatila 26.08.2016 s tím, že mě neupozornili, že členství se bude automaticky po třech měsících aktivovat. Služeb nevyužívám, ani od společnosti nedostávám žádný partnerský kontakt. Nyní mi přišel vymáhací email na částku 2544,- kč s automatickým prodloužením na tři měsíce. S nikým jsem neuzavírala žádnou smlouvu, kterou bych stvrdila svým podpisem. Platba nebyla z mého účtu naštěstí uhrazena z důvodu nastavení blokace internetových plateb banky. Společnosti jsem psala, že nejsou jejich služby využívány, a žádám o zrušení VIP členství i profilu, na emaily nikdo nereaguje. Podávám stížnost na tuto společnost z důvodu porušování osobní svobody, pravidel jejich služby a nekorektního jednání. Vzhledem k tomu že služba není využívána a neuzavřela jsem smlouvu ohledně dalšího prodlužování, myslím, že nárok na platbu je neoprávněný.
Jak je možné, že se u této společnosti jednodušše během několika sekund zaregistrujete a v případě zrušení registrace nastává obrovský problém.
Požaduji okamžité zrušení vymáhání údajné dlužné částky, zrušení prolongace,VIP členství a profilu na Be2, přestat mne obtěžovat
s čímkoliv, jakkoliv nakládat s mými osobními údaji a daty .
Prosím o pomoc s vypovězením a ukončením jakéhosi smluvního vztahu.Děkuji Sušilová
Referenční číslo CZ-08-2016-101171943-BE2-DN
Ukončení VIP členství a jeho prodlužování
Smazání profilu na BE2
Ukončení smluvního vztahu
Zrušení vymáhání údajné dlužné částky
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Naše záznamy ukazují, že jste k datu 18.04.2016 objednali a uhradili (s použitím emailové adresy susenka44@seznam.cz ) VIP členství na období: 1 měsíc(e/ů).
Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasila s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.
Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 18.04.2016 a na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a ařádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Z naší strany žel nebylo možné získat poplatek za poslední období platnosti Vašeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jste s námi vstoupili do azávazného obchodního vztahu. Váš případ byl již nyní předán k řešení našemu Oddělení pohledávek.
V rámci Vašeho profilu je v současnosti evidován dlužný poplatek v celkové výši 2544 Kč
Žádáme Vás tudíž o úhradu dlužného poplatku na náš bankovní účet, a to co nejdříve, abyste se tak vyhli navýšení dlužné částky o další poplatky.
Dobrý den, reaguji na vámi zaslanou informaci ohledně platby za VIP členství.
Opětovně podávám výpověď VIP členství.
Vzhledem k tomu, že mě tyto emaily již obtěžuji, předávám veškeré informace orgánům činným v trestním řízení.
Beru to jako vyhrožování a psychický nátlak .
Smlouva byla založena podvodně bez bližšího informování klientů. Je zvláštní, že při vytvoření registrace a zaplacení základního poplatku 149,- kč vás nikdo neupozorní právě na přečtení všeobecných podmínek. Nicméně u pokusu zrušení členství se firma ohrazuje právě těmito podmínkami.
Navíc tuhle smlouvu beru jako klamavou reklamu. Po přešetření jistými orgány jsou profily vesměs fiktivní a neexistující.
V potvrzovacím emailu přišla informace o aktivaci VIP členství na dobu jednoho měsíců za částku 149,- kč s možným prodlouženým členství, né s AUTOMATICKÝM prodloužením. I takhle se domnívám, že v rámci slušnosti by bylo na místě klienty informovat o automatickém prodloužení členství.
Dále mi přijde jako nehoráznost strhávaní poplatků z osobního účtu. Tuto platbu reklamuji u nejmenované banky a zároveň podávám stížnost u orgánů činného v trestním řízení ohledně nedovoleného strhávání peněz z mého účtu. Na příslušnou platbu jsem nedala žádný souhlas, navíc jsem nebyla o platbě jakkoliv informována.
Žádám vás o okamžité zrušení VIP členství a mého účtu a vymazání veškerých dat a dále vymáhání jakékoliv částky z mého účtu z důvodu porušování osobní svobody, pravidel vaší služby a nekorektního jednání.
Zároveň žádám o zrušení veškerých osobních údajů ve vaší databance k mé osobě.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
V příloze je kopie potvrzení Prémiového členství, která byla na Vaši registrační adresu zaslaná k datu úhrady Vašeho VIP členství. V příloze jsou uvedené všechny informace související s Vaším VIP členstvím. Tyto informace jsou také součástí Všeobecných obchodních podmínek (VOP), s kterými jste v rámci své registrace na naší stránce souhlasili.
Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces bude zastaven a Váš profil bude z naší strany definitivně vymazán (v případě, že si tak budete přát učinit).
Dovolujeme si Vás upozornit, že v tomto okamžiku z důvodu uzavřené smlouvy a nezaplacené pohledávky nelze platební upomínky a další emailové notifikace zastavit. Platební upomínky a další emailové notifikace jsou automatizované pokud pohledávka není v plné částce uhrazena.
V momentě, jak bude Vaše platba přijata a zaevidována, Vaše členství může být vypovězeno a smluvní vztah zrušen. Po obdržení konfirmace, že dlužná částka byla úspěšně zaevidována a přijata, budete moci svůj profil vymazat, nebo na Vaši žádost Vám naše zákaznické centrum může Váš profil vymazat za Vás.
Dobrý den, děkuji za informace, ale pořád komunikuji jen s automatem. Několikrát jsem zasílala výpověď VIP členství společnosti BE2, nejen emailem, ale i dopisem. Po několika emailech mi přišel konečně potvrzovací email, že má registrace byla zrušena:
"Potvrzujeme Vám, že automatická prolongace Vašeho Prémiového členství již byla VYPOVĚZENA a po úhradě stávajícího dlužného poplatku již nebudou vymáhány žádné další pohledávky.
" Garantujeme všem 3,6 a 12 měsíčním placeným Prémiovým členem kontakt s minimálně 10 doporučenými partnery („záruka úspěchu“ se nevztahuje na akciové 1 měsíční Prémiové členství). Pokud jste si vyměnili zprávy s méně než 10 be2 členy v období Vašeho placeného členství a kontaktujete nás 14 dní před vypovězením vypršení Vašeho uhrazeného období, bezplatně Vám prodloužíme Vaše Prémiové členství. Pro využití „záruky úspěchu“, prosím kontaktujte náš zákaznický servis na zakaznickyservis@be2.cz."
Přestože byla má automatická prolongace již zrušena, nadále mi chodí od společnosti BE2 emaily s nabídkami. Nemám o tyto emaily zájem a znova jsem žádala z důvodu zrušení automatické prolongace již nezasílat uvedené emaily na mou adresu.
Tříměsíční období automatické prolongace (květen - červenec 2016) mám zaplaceno, tuhle platbu si neoprávněně stáhli z mého účtu, což samozřejmě podávám trestní oznámení na tuhle neoprávněnou platbu a reklamuji u příslušné banky.
Znovu zdůrazňuji, že po poradě s právníkem nebudu platit za další tříměsíční období, které jsem si neobjednala, nepoužívám a je již dle předchozího emailu ZRUŠENO. Naopak celou záležitost hlásím Policii ČR a ČOI k jejímu přešetření, jelikož si nepřeji být nadále obtěžována jejich zprávami a výhrůžkami.
Žádám o okamžitou nápravu , zrušení mého účtu a vymazání veškerých dat a dále vymáhání jakékoliv částky z mého účtu z důvodu porušování osobní svobody, pravidel jejich služby a nekorektního jednání.
Pro informaci zasílám výňatek z Občanského zákoníku ČR:
"Jakákoliv ustanovení či požadavky, které zákazníka znevýhodńují, jsou dle občanského zákoníku NEPLATNÁ, a to i tehdy, když s nimi zákazník prokazatelně vysloví SOUHLAS a obecně bez ohledu na druh spotřebitelského vztahu. Jestliže tedy prodávající nebo poskytovatel služeb něco takového požaduje, nejenže to pro kupujícího není závazné, a to ani když s tím souhlasil, ale navíc se prodávající dopouští PROTIPRÁVNÍHO JEDNÁNÍ."
S pozdravem
Sušilová Zdeňka
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
ID ec7d6d2b658d289932919bb9
Bohužel jsme Vaši výpověď doposud neobdrželi.
Jestliže vlastníte potvrzení, že jste automatické prodlužování VIP statusu vypověděl v řádném termínu (např. potvrzení o odeslání faxu, dopisu apod.), pošlete nám ho prosím.
Vpověď bude z naší strany možné ověřit a profil v souladu s přijatým potvrzením přenastavit.
V našem systému evidujeme obnovení členství dne 18.08.2016 a Vaše žádost o vypovězení členství byla přijata dne 24-09-2016. Mějte prosím na paměti, že výpověď je třeba zaslat 4 dny před obnovením členství, aby se zabránilo jeho automatickému prodloužení.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.