Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Pokaždé, když má HM Albert v akci chlazené hovězí dršťky, vždy si koupím na polévku. Bez slevy jsou už přeci jen dost drahé. Tak je tomu i tento týden.
Jaké bylo ale nemilé překvapení, když místo pěkných, čistých proužků nakrájených dršek, které ještě před měsícem měli, jsem našel v chladicím pultu dršťky Albert (ověřený dodavatel Masokombinát Polička, 100% garance kvality). To, co dodavatel nabízí, to je nějaká namletá drť, ze které by šlo uvařit tak žrádlo pro malé psy nebo kočky.
Řetězec Albert se prý rozhodl ve spolupráci s dodavateli českého masa významně rozšířit sortiment domácích produktů, avšak v tomto případě na úkor kvality.
Albert, hovězí dršťky chlazené - vakuově balené
Ano, je to stížnost a prosil bych byť jen písemné vyjádření, proč takový výrobek vůbec prošel až do prodeje a zda bude výrobce schopen zařídit kvalitní zboží, jak má skutečně být.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo se domáhat náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace v souladu s § 1924 občanského zákoníku (vzorovou žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci).
Má-li spotřebitel podezření, že nabízený sortiment je zdraví nebezpečný, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.