Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#12407Nepoužitelný výrobek - hovězí dršťky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 39 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2016, před 8 lety

Michal Zunt

Znění stížnosti

Pokaždé, když má HM Albert v akci chlazené hovězí dršťky, vždy si koupím na polévku. Bez slevy jsou už přeci jen dost drahé. Tak je tomu i tento týden.
Jaké bylo ale nemilé překvapení, když místo pěkných, čistých proužků nakrájených dršek, které ještě před měsícem měli, jsem našel v chladicím pultu dršťky Albert (ověřený dodavatel Masokombinát Polička, 100% garance kvality). To, co dodavatel nabízí, to je nějaká namletá drť, ze které by šlo uvařit tak žrádlo pro malé psy nebo kočky.
Řetězec Albert se prý rozhodl ve spolupráci s dodavateli českého masa významně rozšířit sortiment domácích produktů, avšak v tomto případě na úkor kvality.


Produkt

Albert, hovězí dršťky chlazené - vakuově balené


Požadované řešení

Ano, je to stížnost a prosil bych byť jen písemné vyjádření, proč takový výrobek vůbec prošel až do prodeje a zda bude výrobce schopen zařídit kvalitní zboží, jak má skutečně být.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2016 09:23, před 8 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo se domáhat náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace v souladu s § 1924 občanského zákoníku (vzorovou žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci).

Má-li spotřebitel podezření, že nabízený sortiment je zdraví nebezpečný, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.