Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
již po několikáté žádám o vrácení peněz, které nám patří. V květnu 2013 jsme u Vaší firmy na www.pohary.com objednali medaile a poháry. Medaile byly úplně jiné, než jsme požadovali, tak jsme je po dohodě s vaší frimou vrátili s tím, že nám budou vráceny peníze. Dosud nemáme ani meadile, ani peníze. Odepsal jste nám, že nám peníze budou vráceny dobropisem. A nic. Poslali jsme Vám poslední výzvu k zaplacení a stále nic.
Znovu Vás žádám o vrácení peněz. Není ani v našem (a předpokládám že ani ve Vašem) zájmu tuto záležitost řešit soudní cestou.
Děkuji
Hana Vošahlíková, SDH Dobrošov
Požaduji vrácení peněz. medaile a poháry byly určeny na soutěž, která se konala 16.6.
|
Tweet |
V případě uzavření kupní smlouvy, kde prodejce nemůže dodat zboží v požadované kvalitě či kvantitě, má kupující nárok na vrácení kupní ceny v přiměřené lhůtě.
Pokud tak prodejce neučiní, je v prodlení a kupující po něm kromě kupní ceny může žádat i úroky z prodlení.
Subjekt Vokřál Martin se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.