Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 8.7. 2008 jsem na doporučení několika bývalých známých, kteří mě buď podvedli a nebo do celé věci taktéž neviděli, vložil částku 20 800Kč na účet společnosti Lyoness. Od lidí, kteří mě k tomu "ukecali" mi bylo slíběno, že nemusím nic řešit. Že nic neriskuji a peníze dostanu zpět za každou cenu a to maximálně do roka.
Říkali, že je to společnost, která dává peníze zpět za nákupy, ale že je tam možnost si předplatit nějaké pozice v jejich systému a že člověk z toho maximálně do roka dostane zpět vše, ale spíše mnohem víc - hovořili cca o částce 150 tisíc za ten jeden rok.
V roce 2009 jsem stále neviděl ani korunu a kontaktoval jsem tedy společnost Lyoness s tím, že si myslím, že bych měl dostat peníze zpátky, když jsem za ně nic nedostal (mailovou korespondenci mám stále uloženou) a sdělil jsem jim, že jsem zřejmě obětí podvodu.
Po pár vyměněných mailech mi pán sdělil, že celou věc postupuje dál na své vedení a od té doby bylo ticho (tedy tato komunikace probíhala v roce 2010).
Protože mě tato záležitost ale stále trápí a už mi především o princip celé věci, tak jsem se rozhodl to i po letech se společností lyoness řešit.
Už od července s nimi tedy komunikuji a oni se stále ohánějí nějakou objednávkou, kterou jsem podle mě nikdy nepodepsal (podpis vypadá jako můj, ale já ho na takový dokument nikdy nedal). Dnes mi opět volali a oceňuji tedy, že se mnou komunikují, že bohužel tyto peněžní prostředky mohu dostat zpět jen prostřednictvím cachebacku a nebo odprodejem svých jednotek (nevím, ani co to je) někomu jinému, ale bohužel oni nikoho takového nesehnali.
Mám jak mailovou komunikaci, tak potvrzení mého převodu.
Napadlo mě, že se v tomto obrátím i na vás, protože už o této společnosti máte na stránkách D-Testu nějaké články a situaci prý monitorujete.
Myslíte, že je pro mě nějaká naděje na řešení?
S pozdravem
Jiří Němec
Lyoness
Rozhodně chci vrátit své peníze, za které jsem absolutně nic nedostal a stal jsem se podle mého pouze obětí podvodu.
|
Tweet |
Obchodní praktika popsaná ve stížnosti spotřebitelem, vykazuje prvky klamavé obchodní praktiky dle § 4 odst. 3 a Přílohy č. 1 písm. m) zákona o ochraně spotřebitele. Za klamavou obchodní praktiku se vždy považuje taková obchodní praktiky, pokud prodávající vytvoří, provozuje nebo propaguje pyramidový program, kdy spotřebitel zaplatí za možnost získat odměnu, která závisí na získání dalších spotřebitelů do programu, nikoli na prodeji nebo spotřebě výrobku.
Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.