Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.8. jsem zakoupila na Nebeslev.cz přístroj na domácí epilaci termální vlnou Therma Ray, za 2500Kč. Objednávku jsem měla učinit na Sky cosmetics ,kde jsem tedy tak učinila. Zhruba po měsíci,když objednané zboží nedorazilo jsem psala email a bylo mi zděleno,že rozvazují s touto firmou veškerou spolupráci a zboží si mám objednat na Shadow Sales, s.r.o. . Tak jsem tedy opět tak učinila a odepsali mi,že dodací doba je 6-8 týdnů. Po dvou měsících zboží opět nikde,tak jsem psala a bylo mi zděleno,že zboží mi bude odesláno až dostanou zaplaceno od Nebeslev. Mezitím jsem psala i na Nebeslev( telefon nikdo nezvedá) a žádala navrácení peněz. Po nějaké době mi odepsali,že peníze v nejbižší době vracet nebudou a mám si vybrat jiné zboží. O jiné zboží ale zájem nemám a žádám navrácení peněz. Což jsem jim také napsala,ale jak jsem předpokládala,žádná reakce.
Therma Ray-přístroj na epilaci termální vlnou
Žádám o vrácení penez.
|
Tweet |
V případech slevových portálů obvykle záleží, kdo byl dodavatelem výrobků. Obvykle je slevový portál pouhým zprostředkovatelem.
Každopádně, pokud došlo k odstoupení od smlouvy, je dle § 48 občanského zákoníku povinností smluvních stran navrátit si vzájemně poskytnuté plnění.
S Nebeslev s.r.o. bylo dle Obchodního rejstříku zahájeno insolvenční řízení. Pokud chce věřitel svou pohledávku uplatnit, je nutné zaslat přihlášku na Krajský soud v Ostravě - pobočka v Olomouci. Vzor přihlášky a dalších dokumentů souvisejících s insolvenčním řízením lze dohledat na portal.justice.cz/Justice2/MS/ms.aspx?j=33&o=23&k=4732&d=203883.
Trestní oznámení je možné podat zdarma na policii nebo státním zastupitelství.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: