Společnost


Globe Holding Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12421Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2016, před 8 lety

Pavla Studnická

Znění stížnosti

Na prodejní výstavě ve Věžkách 6.8.2016 jsem uzavřela kupní smlouvu na Wellness zařízení WPI, cena po započtení výhry 6.990,- Kč. Zaplatila jsem zálohu 500,- Kč s tím, že zboží bude dodáno službou DPD na adresu 15. 9. 2016. K dnešnímu dni zboží dodáno nebylo, na telefonáty nikdo nereaguje;


Produkt

wellness zařízení WPI 077 137


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení zálohy 500,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2016 20:06, před 8 lety

Společnost má povinnost plnit svůj závazek řádně a včas. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže se společnost ocitla v prodlení s plněním svého závazku, měla by ji spotřebitelka vyzvat k plnění a poskytnout ji k tomu přiměřenou lhůtu.

Pokud společnost neplní ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka společnosti, že jí určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila. Spotřebitelce odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) na adresu sídla společnosti a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem neplnit uzavřenou smlouvu, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Je tedy vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2017 16:12, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.