Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 17.9.2016 jsem zaplatila částku 149 korun za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz.
Po seznámení se s portálem jsem se rozhodla ukončit smluvní vztah mezi mnou a be2. Který mají v jejich smluvní podmínkách.
Výpověď jsem se snažila odeslat faxem, ale s nezdarem. Tudíž se na vás obracím s žádostí o zprostředkování kontaktu s BE2, který se mi nepodařilo navázat ani pomocí e-mailu. Z důvodu nutné výpovědní lhůty budu případně do středy 21.9.2016 posílat dopis pro své osobní ujištěni, že tak bylo učiněno.
A aby se společnost BE2 nemohla nárokovat následující poplatky za jejich služby.
Beru za velice neseriózní jednaní to, že společnost neumožňuje ukončit smluvní vztah elektronickou cestou, ale umožňují navázat tuto smlouvu pomocí online cesty. Také se mi nelíbí jejich možnost manipulovat financemi z mého účtu, aniž bych jim to pro následné platby povolil
Klára Schwambergerová
neseriozní jednání
okamžitá odpověd o akceptování mé výpovědi
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, popřípadě se pokoušela zaslat (faxem), ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy (nefunkční email), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které působí při České obchodní inspekci a pomůže spotřebiteli v konkrétním sporu s prodejcem z jiné země EU, Norska či Islandu. Veškeré poskytované služby jsou zdarma. Formulář pro vložení stížnosti je možné dohledat na http://www.evropskyspotrebitel.cz/faq/co-udelat-nez-nas-kontaktujete-27061
Dobrý den,
Jako ústřetový krok z naší strany byla již realizovaná refundace ve výši 149Kč (na účet přislouchající ke kreditní kartě Vašeho klienta).
Profil Vašeho klienta byl již vymazán.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.
Hodnocení: