Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes jsem si chtěla v TESCO Liberec zakoupit klobásu, kde byla přeškrtnuta stará cena a připsána cena nová. Tuto klobásu mi milá slečna, která momentálně obsluhovala napočítala za cenu původní. Při mém dotazu jestli se nespletla se následně šla zeptat kolegyně, která vedle na váze něco dovažovala a ta mi jen vzkázala, že ta menší cena platila jen do úterý, že ji za tu levnou cenu už nedostanu,že jsem si měla přijít včera a protože jsem taktéž z obchodu a vím na co mám nárok, tak jsem jen vzkázala té kolegyni, že mě to jako zákazníka nezajímá do kdy akce byla, že pro mě je platná cena, která tam momentálně je. Nato přišla ta nepříjemná kolegyně a velmi nepříjemně mi oznámila, že mi jasně bylo řečeno, že mi ji za tu levnou cenu neprodá a že se mnou o tom víc nehodlá komunikovat, tak jsem tedy s nepořízenou odešla. Nejde mi v tuto chvíli o to, že jsem odešla bez té "klobásy", ale o neprofesionální jednání Vaší zaměstnankyně, což by se v takhle velkém marketu stávat nemělo.
klobása stará cena 239 Kč, sleva na 179 Kč
Profesionální proškolení obsluhujících
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.