Společnost


Pícha Pavel

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1243Nevrácení zálohy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2013, před 11 lety

Miriam Králová

Znění stížnosti

Dne 27.5.2013 jsem s panem Píchou uzavřela smlouvu o provedení díla na klempířské a pokrývačské práce rod. domu a zároveň byla uhrazena záloha na materiál dle zálohé faktury v hodnotě 19 955 Kč v hotovosti. Práce byla započata v dohodnutém termínu, byl dodán materiál v hodnotě 2700 Kč. Následně však byla práce přerušena, další materiál nebyl dodán. Panem Píchou byly přislibovány další termíny k dokončení práce a dodání materiálu, ale žádný se nerealizoval. Byla jsem nucena odstoupit od smlouvy a zadat opravu domu jiné firmě (vzhledem k počasí - do domu pršelo a vznikaly škody). Po panu Píchovi opakovaně žádám vrácení zálohy na materiál o sníženou částku 2700 Kč, stále slibuje vrácení, sám udává termíny vrácení, ale dosud se tak nestalo.


Požadované řešení

Vrácení zálohy ve výši 17 255 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2013 18:44, před 11 lety

Dle § 642 občanského zákoníku platí, že objednatel může od smlouvy odstoupit až do zhotovení díla. Zárověň je zde stanoveno, že objednatel může od smlouvy odstoupit i tehdy, pokud je zřejmé, že dílo nebude včas dokončeno.
Dle § 48 občanského zákoníku dochází v rámci odstoupení k vrácení si vzájemného plnění mezi objednatelem a zhotovitelem.
U smlouvy o dílo je zhotovitel povinný vrátit částku zaplacenou za nevykonané práce a nedodaný materiál.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 10:53, před 10 lety

Subjekt Pícha Pavel se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.