Společnost


Tesco Mobile ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12430Účtování dat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2016, před 8 lety

Jiří Streicher

Znění stížnosti

Nevím zda se obracím správně, nevím kde podat podnět k způsobu účtování dat u tescomobile. Mám předplacené určité množství dat, které nevyčerpám, nevyčerpaná data operátor po obnovení balíčku nepřevádí do dalšího období. Ovšem v případě že bych v jednom období data přečerpal tak mi automaticky přečerpaná data účtuje. Toto jednání mi přijde jako zlodějské.


Požadované řešení

nevím kam se obrátit jinam


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2016 11:03, před 8 lety

Tato problematika není výslovně upravena žádným právním předpisem a stanovení pravidel pro převod volných jednotek a jejich čerpání je v tomto směru výsadním obchodním rozhodnutím daného poskytovatele.

ČTÚ považuje za férové, pokud účastník je jasně a srozumitelně informován o všech
podmínkách převodu a čerpání volných jednotek mezi jednotlivými zúčtovacími obdobími; nevyčerpané jednotky jsou převáděné do následujícího zúčtovacího období tak, že první budou čerpány převedené jednotky a až následně jednotky nové.

Český telekomunikační úřad je subjektem příslušným pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti elektronických komunikací. Návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu může podat pouze spotřebitel, tzn. fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Elektronická adresa na podání návrhu spotřebitele: spotrebitelskespory@ctu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 13:50, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.