Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nevím zda se obracím správně, nevím kde podat podnět k způsobu účtování dat u tescomobile. Mám předplacené určité množství dat, které nevyčerpám, nevyčerpaná data operátor po obnovení balíčku nepřevádí do dalšího období. Ovšem v případě že bych v jednom období data přečerpal tak mi automaticky přečerpaná data účtuje. Toto jednání mi přijde jako zlodějské.
nevím kam se obrátit jinam
|
Tweet |
Tato problematika není výslovně upravena žádným právním předpisem a stanovení pravidel pro převod volných jednotek a jejich čerpání je v tomto směru výsadním obchodním rozhodnutím daného poskytovatele.
ČTÚ považuje za férové, pokud účastník je jasně a srozumitelně informován o všech
podmínkách převodu a čerpání volných jednotek mezi jednotlivými zúčtovacími obdobími; nevyčerpané jednotky jsou převáděné do následujícího zúčtovacího období tak, že první budou čerpány převedené jednotky a až následně jednotky nové.
Český telekomunikační úřad je subjektem příslušným pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti elektronických komunikací. Návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu může podat pouze spotřebitel, tzn. fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Elektronická adresa na podání návrhu spotřebitele: spotrebitelskespory@ctu.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.