Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si přes tento portál voucher na pobyt v hotelu, který jsem ale asi po pěti dnech chtěla vrátit - tudíž byl v ochranné 14 denní lhůtě spotřebitele. Napsali mi email, že v pohodě, že mám do 30 dnů očekávat peníze. Když jsem je po 30 dnech nedostala, psala jsem další email a dostala odpověď, ve které se omlouvali a psali že peníze pošlou co nejdříve. Po deset dnech stále nic. Po dvou dnech jsem se dovolala na reklamační linku, popsala jsem o co jde a paní mi řekla, že mají teď hodně reklamací a nestíhají je vyřídit. Problém s vrácením peněz nemám jen já, ale desítky dalších lidí. 4 tisíce korun opravdu není málo. Jdu na policii, ale prý čelí tento portál již několika trestím oznámením a opravdu nevěřím tomu, že s tím naše policie nějak pohne.
Wellness ve Spáleném Poříčí
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.