Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#12435Vrácení poměrné částky za nechtěné VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2016, před 8 lety

Šárka Koutná

Znění stížnosti

Dne 31.7.2016 jsem se "zdarma" registrovala v této seznamce, to byl můj největší omyl. Poslali mi e-mail, že si můžu prohlédnout doporučené protějšky, ale omyl, protože jsem neměla VIP členství - neprohlédnete si vůbec nic. Chodily mi zprávy, že se se mnou chce někdo seznámit, že je to můj ideální protějšek, ale bohužel, bez VIP členství si neprohlédnete vůbec nic. Jak uvádějí, že seznamka je zdarma. Dne 16.8.2016 jsem zaplatila tedy výhodnou sazbu na měsíc - 149,-Kč. Nikde v e-mailu neuvádějí, jaká částka se hradí na další 3 měsíce, které si samovolně srazí z Vašeho účtu. Kdybych věděla, že je to 2247,-Kč, nikdy bych na to nepřistoupila, když na měsíc zaplatíte 149,-Kč.Navíc Vás ani neupozorní, že končí VIP členství a že si budou nějakou částku srážet z Vašeho účtu, přišla jsem na to, až byla částka z účtu odepsána, a to bylo dne 19.9.2016 částka 2247,-Kč, nevěřícně jsem na to koukala. Okamžitě jsem sepsala výpověď, zrušení VIP členství a smazání profilu, že si nepřeji dále využívat jejich služeb a že požaduji vrátit poměrnou částku zpět. Zatím, bohužel, jsem nepochodila, odvolávají se na všeobecné podmínky, se kterými jsem souhlasila při zaplacení měsíčního poplatku. Komunikuji s nima e-mailem, ale bez výsledně, raději jsem zrušila platební kartu a nechala si vystavit novou. Je to pěkný podvod.


Produkt

nezákonné stržení peněz z účtu bez vědomí majitele


Požadované řešení

Ihned zrušit VIP členstí a navrácení částky zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2016 15:35, před 8 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2016 12:18, před 8 lety

User ID: b9e71fd975ca7cff9a561dd5


Dobrý den Šárka Koutná,

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2, které uvádějí/upřesňují automatické prodloužení VIP členství, zakoupeného ke dni 17.08.2016. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4/14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 – prodloužené.

Je nám to líto, ale v obdobných případech není možnost refundace k dispozici.

Pokud došlo z naší strany k omylu a podepsanou Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odesání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho účtu.

Jako ústřetový krok z naší strany byla již automatická prolongace Vašeho VIP členství z naší strany vypovězená.

V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2016 15:01, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2016 10:07, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.