Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#12442Stížnost na vaši pracovníci paní E. likvidátorku Praha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2016, před 8 lety

Lenka Matejkova

Znění stížnosti

Již od 1.9. Řešíme škodnou událost na našem vozidle a vaše pracovnice není schopná mám zavolat Stále se na něco vymlouvá a my samozřejmě nemáme k dispozici auto a nemůžeme jezdit slíbí že zavolá v devět ráno co se neděje když se jí konečně odpoledne dovolám a řekne že nám pošle mail samozřejmě se nic neděje Další den se opět na něco vymlouvat Myslím si že ta reklama v televizi že do 14 dnů je vše vyřešeno není na místě dělá vaší pojišťovně pěknou ostudu Nehledě na to co jsme si již provolali peněz paní E. nic se pořád neděje Chtěla bych na ní podat stížnost na její zdlouhavý postup pokaždé se vymluví že má školení To jsem nevěděla že u vás je každý druhý den školení k čemu to školení je když pak nic neumí a nic nedělá Prosím o nápravu a brzké kontaktování S pozdravem Matějková Lenka


Požadované řešení

Co nejrychlejší vyřízení 3týdny a nic není vyřízeno a hlavně komunikovat s námi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2016 10:42, před 8 lety

Pojistitel má povinnost zahájit šetření pojistné události bez zbytečného odkladu po oznámení spotřebitelky. Provede přitom vše, co je nutné ke zjištění existence a rozsahu jeho povinnosti plnit. Šetření je skončeno sdělením jeho výsledků osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění.

Na žádost spotřebitelky jí pojistitel v písemné formě zdůvodní výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí. Není-li možné ukončit šetření nutná ke zjištění pojistné události, rozsahu pojistného plnění nebo k zjištění osoby oprávněné přijmout pojistné plnění do tří měsíců ode dne oznámení, pojistitel spotřebitelce sdělí, proč nelze šetření ukončit. Pokud pojistitel výše uvedené povinnosti nesplní z příčin na své straně, je v prodlení.

Není-li spotřebitelka spokojená s postupem likvidátorky, je vhodné o tom informovat přímo společnost. Spotřebitelka tak může učinit prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2016 08:08, před 8 lety

Vážená paní Matějková,

děkujeme Vám za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření Vaší stížnosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2016 09:05, před 8 lety

Spotřebitelka má možnost na vývoj případu reagovat, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2016 00:16, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.