Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#12443Neoprávněná změna SIM karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2016, před 8 lety

Václav Pelc

Znění stížnosti

Po opakovaném neúspěšném pokusu o prodloužení smluvního vztahu (nabízené tarify mi nevyhovovaly) jsem se rozhodl migrovat do kreditu TWIST.
Operátor mi 18.8.2016 potvrdil migraci na TWIST dnem 18.9.2016. Ve písemném vyjádření uvádí " V tento den dojde k přechodu na předplacenou službu Twist našim+..."
Dne 19.9.2016 jsem dobil kredit což mi potvrdila zaslaná SMS. 22.9.2016 jsem zjistil, že mám zablokovány hovory a čekal jsem více jak 9 min u telefonu při přepojování na operátora. Zde jsem se dozvěděl, že telefonuji z datové karty. Vždy to byla karta pro telefonování i v migraci je jako taková uvedena. Po opakovaném pokusu o napravení vztahu jsem se od operátorky dozvěděl, že moje oznámení registruje jako podnět a budou jej řešit. Jak dlouho bude řešení trvat nebyla schopna sdělit.


Produkt

Twist Našim+


Požadované řešení

Migrovat SIM kartu dle příslibu při ukončení smlouvy na Twist Našim +.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2016 17:08, před 8 lety

Pokud byla nesprávně provedena změna na předplacenou službu, je nutné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.