Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po opakovaném neúspěšném pokusu o prodloužení smluvního vztahu (nabízené tarify mi nevyhovovaly) jsem se rozhodl migrovat do kreditu TWIST.
Operátor mi 18.8.2016 potvrdil migraci na TWIST dnem 18.9.2016. Ve písemném vyjádření uvádí " V tento den dojde k přechodu na předplacenou službu Twist našim+..."
Dne 19.9.2016 jsem dobil kredit což mi potvrdila zaslaná SMS. 22.9.2016 jsem zjistil, že mám zablokovány hovory a čekal jsem více jak 9 min u telefonu při přepojování na operátora. Zde jsem se dozvěděl, že telefonuji z datové karty. Vždy to byla karta pro telefonování i v migraci je jako taková uvedena. Po opakovaném pokusu o napravení vztahu jsem se od operátorky dozvěděl, že moje oznámení registruje jako podnět a budou jej řešit. Jak dlouho bude řešení trvat nebyla schopna sdělit.
Twist Našim+
Migrovat SIM kartu dle příslibu při ukončení smlouvy na Twist Našim +.
|
Tweet |
Pokud byla nesprávně provedena změna na předplacenou službu, je nutné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.