Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, ráda bych upozornila na opravdu neprofesionální a arogantní chování vaši pracovníce na prodejně Ostrava-Zábřeh. S něčím takovým jsem se ještě nesetkala. Nejprve mi 8 krát namarkovala sendvič a až po mém upozornění, že cena nákupu je nějaká vysoká se podívala(samozřejmě s očima v sloup ) Chápu, může se stát, ale slovo prominte by snad zvládla říct.Venku jsem zjistila, že i tak je cena sendviče špatná (oproti etiketě téměř o 20 kč), šla jsem zpět a paní pokladní se na mě utrhla, že si vymýšlím a špatně jsem si přečetla cenovku,že ona to na pokladně řešit nebude. Že těch sendviču dnes prodala 10 a že jsem ji nezaplatila housky, že mi je zapomněla namarkovat...Místo, aby se mi omluvila za svou chybu, za špatnou cenovku a svou nepozornost a řešila moji reklamaci, tak byla arogantní a jediné, co po mě chtěla, je zaplatit housky....
Šárka, zrzavé vlasy...asi by se nad sebou měla zamyslet, kazí jméno vaši společnosti. Zklamalo mě to, strašně ráda jsem k vám chodila nakupovat.
špatné cenovky, nepříjemná pracovnice,
kompenzaci ztraceného času, místo toho, abych si v klidu nakoupila a poobedvala jsem trávila skoro celou hodinovou polední pauzu v bille a odešla jsem znechucena přístupem pracovnice
|
Tweet |
Zaměstnanec (pokladní) jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která může přijmout účinná opatření k nápravě.
Linka pro zákazníky: 800 153 976 (v provozu je v pracovní dny od 9.00 do 16.30 h.)
E-mail: info@billa.cz
Pokud došlo k nesprávnému účtování zakoupeného zboží, jedná se o porušení § 3 písm. c) zákona o ochraně spotřebitele o poctivosti prodeje výrobků. Spotřebitelka by se mohla obrátit s podnětem na prošetření jednání podnikatele na orgán dozoru, Českou obchodní inspekci, který na základě vlastního šetření prověří dodržování zákona o ochraně spotřebitele ze strany prodejce a při zjištěném pochybení při účtování kontrolního nákupu může uložit podnikateli ve správním řízení pokutu.
Dobrý den, paní Ševčíková,
děkujeme za zpětnou vazbu z naší prodejny. Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Podobné jednání je zcela v rozporu s naší filosofií prodeje, proto se Vám za tuto nepříjemnou záležitost omlouváme. Rádi bychom situaci napravili, proto bychom Vás požádali, až budete mít cestu na nákupy, abyste se zastavila u vedoucí prodejny.
Personál byl okamžitě opětovně proškolen, aby se podobná situace již neopakovala.
Přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
Vaše BILLA
Hodnocení:
Komentář: jsem s vyřešením situace velmi spokojena
děkuji