Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#12446Katastrofální přístup zaměstnance

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2016, před 8 lety

Veronika Ševčíková

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych upozornila na opravdu neprofesionální a arogantní chování vaši pracovníce na prodejně Ostrava-Zábřeh. S něčím takovým jsem se ještě nesetkala. Nejprve mi 8 krát namarkovala sendvič a až po mém upozornění, že cena nákupu je nějaká vysoká se podívala(samozřejmě s očima v sloup ) Chápu, může se stát, ale slovo prominte by snad zvládla říct.Venku jsem zjistila, že i tak je cena sendviče špatná (oproti etiketě téměř o 20 kč), šla jsem zpět a paní pokladní se na mě utrhla, že si vymýšlím a špatně jsem si přečetla cenovku,že ona to na pokladně řešit nebude. Že těch sendviču dnes prodala 10 a že jsem ji nezaplatila housky, že mi je zapomněla namarkovat...Místo, aby se mi omluvila za svou chybu, za špatnou cenovku a svou nepozornost a řešila moji reklamaci, tak byla arogantní a jediné, co po mě chtěla, je zaplatit housky....
Šárka, zrzavé vlasy...asi by se nad sebou měla zamyslet, kazí jméno vaši společnosti. Zklamalo mě to, strašně ráda jsem k vám chodila nakupovat.


Produkt

špatné cenovky, nepříjemná pracovnice,


Požadované řešení

kompenzaci ztraceného času, místo toho, abych si v klidu nakoupila a poobedvala jsem trávila skoro celou hodinovou polední pauzu v bille a odešla jsem znechucena přístupem pracovnice


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2016 10:04, před 8 lety

Zaměstnanec (pokladní) jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která může přijmout účinná opatření k nápravě.

Linka pro zákazníky: 800 153 976 (v provozu je v pracovní dny od 9.00 do 16.30 h.)
E-mail: info@billa.cz

Pokud došlo k nesprávnému účtování zakoupeného zboží, jedná se o porušení § 3 písm. c) zákona o ochraně spotřebitele o poctivosti prodeje výrobků. Spotřebitelka by se mohla obrátit s podnětem na prošetření jednání podnikatele na orgán dozoru, Českou obchodní inspekci, který na základě vlastního šetření prověří dodržování zákona o ochraně spotřebitele ze strany prodejce a při zjištěném pochybení při účtování kontrolního nákupu může uložit podnikateli ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2016 10:56, před 8 lety

Dobrý den, paní Ševčíková,

děkujeme za zpětnou vazbu z naší prodejny. Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Podobné jednání je zcela v rozporu s naší filosofií prodeje, proto se Vám za tuto nepříjemnou záležitost omlouváme. Rádi bychom situaci napravili, proto bychom Vás požádali, až budete mít cestu na nákupy, abyste se zastavila u vedoucí prodejny.

Personál byl okamžitě opětovně proškolen, aby se podobná situace již neopakovala.

Přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

Vaše BILLA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.9.2016 11:03, před 8 lety


Veronika Ševčíková

Hodnocení:

Komentář: jsem s vyřešením situace velmi spokojena
děkuji