Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, prosím o pomoc. Objednal jsem si
u Fischer.cz zájezd, který byl
levnější a byl označen jako last minute.
Zájezd jsem zarezervoval přes internet a hned
jsem udělal objednávku, kde jsem obdržel ihned
VS a veškeré shrnutí objednaných služeb
včetně čísla účtu. Ihned jsem daný zájezd
zaplatil (jelikož Fischer má účet u České
Spořitelny a já také, tak musela být platba
připsána během pár minut). Následující den
v 10:00 mi volá paní, že mají problém v
systému a za tuto cenu mi daný zájezd nemůže
prodat a že mi již zaplacenou objednávku
stornuje a peníze vrátí.Když jsem pohrozil
právníkem,tak se společnost umírnila a ještě
danou věc projedná. Mám veškeré print screeny
obrazovky veškeré shrnutí objednávky a
potvrzení o provedené platbě. Dané ceny
ještě nyní koluji v reklamních banerech
Fischer na internetu Prosím jaké mám a jak
velké mám možnosti se dožadovat platnosti
zaplacené objednávky ? Děkuji moc za POMOC.
Podle nového řešení to společnost nezjímá zájezd stornuje a vrátí peníze
Zájezd do Egypta
Žádám aby se společnost postavila problému čelem, a hlavně aby daná společnost plnila smlouvy, které jsou řádně uzavřené a hlavně zaplacené.
Pokud měla nějaký problém, což je jen výmluva, tak je to pouze její problém
|
Tweet |
Návrh dodat plnění za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, popř. v katalogu, formou internetových stránek podnikatele je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat plnění a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.
Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byla služba za uvedenou cenu skutečně prodána, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě plnění. V daném případě bude pro posouzení případu podstatné, že nabízená služba byla označena v době nabídky jako akční (zvýhodněná).
V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.