Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1245Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2013, před 11 lety

Adolf Schmidt

Znění stížnosti

Jsem vlastnikem Octavie combi 4x4, rok vyroby 2006.
Auto ma za sebou vsechny servisni i poservisni prohlidky v Porsche servisu Ceske Budejovice.
Az v letosnim roce jsem objevil koroze v oblasti levych i pravych dveri.
Automobilka udajne priznala, ze pri vyrobe bylo montovano spatne gumove tesneni a tim padem dochazi k oderu laku v techto mistech a nasledne korozi.Automobilka ale tehdy nevyzvala a neinformovala o problemech zakazniky,kteri si auta zakoupili.
Servis Porsche vse sepsal a zaslal do vyroby,ktera reklamaci zamitla.
Dekuji za odpoved. Schmidt


Produkt

Skoda Octavia combi 4x4 1,9 TDI


Požadované řešení

Myslim, ze by nebylo naskodu,kdyby vyrobce priznal chybu a reklamaci uznal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2013 18:49, před 11 lety

Pokud byl výrobek zakoupen pro soukromé využití a nikoli v rámci podnikání, vztahuje se na celý automobil záruční doba 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Pokud by byla poskytnuta smluvní záruka, je možné vytknout vady i této prodloužené době.
V případě, že je reklamace zamítnuta, je prodejce povinný jí písemně odůvodnit dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 19:16, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2014 19:17, před 11 lety


Adolf Schmidt

Hodnocení: