Společnost


Ladislav Ullrich

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12459Nemožnost využít zaplacenou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2016, před 8 lety

Šárka Baloghová

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás o pomoc s níže uvedenou společností.
Před několika měsíci jsem na serveru Skrz.cz objednala slevový poukaz u společnosti Bohemia Jacht na pronájem jachty pro 4 osoby v Autokempu Podskalí v Klučenicích na Orlické přehradě. Platnost poukazu je stanovena do 31.10.2016. V průběhu srpna jsem se dle instrukcí z poukazu snažila objednat pobyt přes emailovou adresu bohemiayacht@gmail.com, na tuto žádost nikdo nereagoval. Email jsem tedy odeslala znovu. Opět bez odezvy. Proto jsem zavolala na kontaktní telefon 777 168 273, ale ani tentokrát jsem neměla úspěch, telefon nikdo nezvedal.
Za poukaz jsem zaplatila částku 2000 Kč, částka byla z mého účtu řádně stržena.
Vzhledem k tomu, že mi nebylo umožněno využít služby a opakovaně jsem o to žádala (viz výše), žádám společnost Bohemia Jacht o odstoupení od smlouvy a vrácení platby.

Děkuji za Vaši pomoc a přeji hezký den
Šárka Baloghová - 773 991 886


Produkt

pronájem jachty na orlické přehradě


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené částky na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2016 12:37, před 8 lety

Poskytovatel služby je povinen plnit dle podmínek, které byly ujednány ve smlouvě. Nebyl-li ujednán čas plnění, může spotřebitelka žádat plnění ihned. Pokud poskytovatel služby neplní ani poté, co o to spotřebitelka požádala, ocitá se poskytovatel služby v prodlení. Oznámí-li spotřebitelka poskytovateli služby, který je v prodlení, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a poskytovatel služby je povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky.

Pokud by poskytovatel služby nevrátil spotřebitelce peněžní prostředky, obohatil by se na základě právního důvodu, který ale odpadl. Jednalo by se tak o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné poskytovatele služby vyzvat k vydání majetkového prospěchu.

Pokud poskytovatel služby stále nevrací peněžní prostředky, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 14:09, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.