Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 23.9.2016 jel autobus ve 14:00hod do jablonce. Proč si musíme kupovat místenky, když řodič na ně posadí koho chce? Když jsem ukázala, že mám sedadlo č. 5 řekl mi "hm někdo vám tam sedí, mě je to jedno, postavte se". Paní měla psa bez tašky, pan řidič dělal komedie jak ji nevezme, paní vytáhla peněženku a najednou se psem nebyl problém. Na lidi byl nepříjemnej, když jsem nastupovala slečně předemnou říkal "dělejte, nejste tady jediná, venku mám ještě lidi".
Kdyby pan řidič naboural, tak nás 10cca co stojí je mrtvých. Stěžuji si i jidne a budu to řešit, zlaté Student Agency!!!!!!!!!
Řidič
Okamžitě řidiče stáhnout z provozu, udělat něco s tímto přístupem. Když si člověk zaplatí místenku, tak má sedět, žadám o vrácení peněz.
|
Tweet |
Místo, na které byla zakoupena místenka, může cestující bez místenky obsadit jen v případě, není-li nárokováno toto místo cestujícím s platnou místenkou a nejedná se přitom o spoj, do něhož si cestující musí zakoupit místenku.
Dle přepravních podmínek společnosti BusLine a.s. ztrácí cestující s místenkou právo na své místo neobsadí-li jej nejpozději pět minut před odjezdem spoje. Bylo-li místo obsazeno ještě před uplynutím pěti minut před odjezdem a nebylo na žádost spotřebitelky uvolněno, může spotřebitelka žádat vrácení rozdílu v ceně jízdného s příplatkem za místenku a jízdného bez příplatku, případně požadovat přiměřenou slevu z jízdného.
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.