Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#12463Pochvala

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2016, před 8 lety

Veronika Bufková

Znění stížnosti

Dobry den,velice chválím prodejnu Lídl v nákupním centru Budějovická,ulice Olbrachtova. Dbají zde opravdu na čerstvé potraviny, stalo se mi u konkrétního výrobku v jiných řetězcích že jsem našla pod obalem plíseň, pro ten samý výrobek chodim do této prodejny dlouho a nikdy se mi to nestalo, naopak,cerstvost! Příjemný personál, zaměstnanec se mi věnoval při hledání konkrétního výrobku a slecna za pokladnou ihned co viděla že je delší fronta,zvonila pro otevření další pokladny. Takto to ne vždy v jiných řetězcích bývá. Jsem velice spokojená a doporucim tuto prodejnu známým.
Přeji hezký den
Veronika Bufkova


Požadované řešení

Pochvala :)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2016 18:27, před 8 lety

Jelikož se v daném případě jedná o pochvalu a nikoliv o stížnost, případ přeřazujeme přímo na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2016 13:00, před 8 lety

Dobrý den, paní Bufková,

velice Vám děkujeme za přízeň i pochvalu, kterou rádi předáme našim kolegům v této prodejně. Věříme, že se k nám i nadále budete ráda vracet.

Přejeme Vám krásný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.11.2016 11:44, před 8 lety


Veronika Bufková

Hodnocení: