Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12467Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2016, před 8 lety

Šárka Bohatá

Znění stížnosti

Dobrý den,
původně jsem měla obdžet zásilku přepravovanou firmou Geis minulý týden, ale protože jsem zjistila, že váží 15kg, psala jsem jim, zda je možné balík doručit nikoli na mou pracovní adresu, ale domů dnes 23.9., protože jsem věděla, že budu celý den doma. Ráno jsem volala, aby mi dali kontakt na řidiče, řekli mi, že to zjistí, pak mi psali mail, že mají výpomocného řidiče a nemají na něj telefonické spojení, což mi přisšlo dost divné, ale budiž. Celý den jsem seděla doma jako přibitá, ale bohužel se nikdo neobjevil. Na zákaznickém servisu to logicky už nikdo nebral. Napadlo mě, jestli to nedovezli na původní adresu - do práce, kam jsem nyní odjela na noční směnu, ale nic tady není. Navíc z práce to nemám jak odvézt, mám rizikové těhotenství a nemůžu nosit tak těžká břemena.
Zatím jsem napsala stížnost mailem, ale kdoví, kdy mi na to přijde nějaká odpověď. A hlavně jsem zvědavá, jak budu zjišťovat, kde mám ten balík. Možná bylo lepší zadat platbu dobírkou, asi to příště budu takto dělat, protože pak si nemůže řidič dovolit to někde jen tak nechat a nedat mi vědět...


Produkt

Stížnost na přepravní společnost - nedoručení zboží ve stanovaný den na stanovenou adresu


Požadované řešení

Za prvé potřebuji zjistit, kde je to zboží.
Za druhé, pokud se to nezjistí, požaduji plnou úhradu ceny za zboží a za přepravu, kterou jsem zaplatila (2625,-Kč).
Za třetí, pokud to zboží leží někde jinde, než kam ho měli dovézt, potřebuji zařídit převoz na adresu mého bydliště.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2016 19:36, před 8 lety

Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zřejmě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnil příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Občanský zákoník stanoví v § 2558, že dopravce provede přepravu do místa určení s odbornou péčí v ujednané době, a nebyla-li ujednána, bez zbytečného odkladu. Má se za to, že tato doba počíná běžet dnem následujícím po převzetí zásilky dopravcem. Přepravní společnost odpovídá za škodu, kterou by způsobila příjemci balíku jeho nedoručováním.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2017 20:22, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.