Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1247Klamavá reklama zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2013, před 11 lety

Miroslav Jasnos

Znění stížnosti

V reklamním letáku Albert je na zadní straně je uvedeno: Při nákupu nad 200 Kč od 6. 11. do 12. 11. získáte slevu 100 Kč na příští nákup. Platnost kuponu od 15. 11. do 17. 11. Tímto získáte dojem, že slevu 100 Kč můžete uplatnit při příštím nákupu v době platnosti kuponu. V letáku již není uvedená informace, že k uplatnění této slevy musí mít ten příští nákup hodnotu nejméně 1000 Kč. Tuto informaci zákazník zjistí až po realizací nákupu nad 200 Kč a obdržení poukázky na slevu. Tímto je záměrně uváděná v omyl spousta zákazníků.


Produkt

Zadní strana letáku Albert platného 6. 11. - 12. 11. 2013


Požadované řešení

a) V rámci ochrany spotřebitele zahájit řízení se společnosti Ahold, případně docílit uložení pokuty za klamavou reklamu. b) Ať platí sleva tak jak je uvedeno v letáku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 09:41, před 11 lety

Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Nekalá praktika je také klamavá reklama dle § 4 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Obchodní praktika je klamavá také, pokud opomene podnikatel uvést důležitý údaj, jenž s přihlédnutím ke všem okolnostem lze po podnikateli spravedlivě požadovat dle § 5 odst.1 písm.c) zákona o ochraně spotřebitele. V takovém případě může Česká obchodní inspekce udělit podnikateli pokutu za porušování zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 23:32, před 11 lety

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.3.2014 21:57, před 11 lety


Miroslav Jasnos

Hodnocení: