Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V reklamním letáku Albert je na zadní straně je uvedeno: Při nákupu nad 200 Kč od 6. 11. do 12. 11. získáte slevu 100 Kč na příští nákup. Platnost kuponu od 15. 11. do 17. 11. Tímto získáte dojem, že slevu 100 Kč můžete uplatnit při příštím nákupu v době platnosti kuponu. V letáku již není uvedená informace, že k uplatnění této slevy musí mít ten příští nákup hodnotu nejméně 1000 Kč. Tuto informaci zákazník zjistí až po realizací nákupu nad 200 Kč a obdržení poukázky na slevu. Tímto je záměrně uváděná v omyl spousta zákazníků.
Zadní strana letáku Albert platného 6. 11. - 12. 11. 2013
a) V rámci ochrany spotřebitele zahájit řízení se společnosti Ahold, případně docílit uložení pokuty za klamavou reklamu. b) Ať platí sleva tak jak je uvedeno v letáku.
|
Tweet |
Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Nekalá praktika je také klamavá reklama dle § 4 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Obchodní praktika je klamavá také, pokud opomene podnikatel uvést důležitý údaj, jenž s přihlédnutím ke všem okolnostem lze po podnikateli spravedlivě požadovat dle § 5 odst.1 písm.c) zákona o ochraně spotřebitele. V takovém případě může Česká obchodní inspekce udělit podnikateli pokutu za porušování zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: