Společnost


CATTY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12470Neplatnost zaplacených voucherů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2016, před 8 lety

Petr Holý

Znění stížnosti

Znění stížnosti

Dne 22.6.2016 jsem přes portál Slevy z hor zakoupil 2x voucher v hodnotě 1930 Kč na pobyt lázně Libverda v hotelu Lučina. Pobyt jsem ještě týž den rezervovala a emailem jsem dostala potvrzenou rezervaci od 29.9.2016
do 2.10.2016.Po odvysílané relaci ve zprávách kdy jsou rušeny pobyty v Lázních Libverda z důvodu zpronevěry, jsem raději napsal email zda rezervace platí, když nikdo neodpovídal tak jsem telefonicky volal do hotelu a recepční hotelu mě sdělila že rezervace platí ,ale pobyt si musím uhradit znovu.
Ptal jsem se kdo mě vrátí peníze, řekla abych šla na policii a nahlásím to tam.
Tak co mám dělat dál abych dostal své peníze. Žádné potvrzení o zrušení rezervace mě dávat nechtějí, prostě mě jen neubytují.


Produkt

Ubytování na 5 dní 4 noci s plnou penzí v hotelu Lučina Lázně Libverda ,tak zněla nabídka


Požadované řešení

Žádám o vrácení finanční hotovosti kterou jsem zaplatila - 1930 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2016 19:16, před 8 lety

Pokud spotřebitelka zakoupila pobyt v uvedeném hotelu prostřednictvím slevového portálu slevyzhor.cz, upozorňujeme, že tento slevový portál byl zablokován na žádost Policie ČR pro důvodné podezření z podvodného jednání. Pokud spotřebitelka zakoupila vouchery, za které jí nebylo poskytnuto plnění, je třeba se obrátit na nejbližší oddělení Policie ČR, kde bude věc zadokumentována.

Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2017 20:18, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.